انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ؛ درخشش آویشن ، بهمنیار و اعتراضی که کارساز شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ؛ درخشش آویشن ، بهمنیار و اعتراضی که کارساز شد

  • کد خبر : 2873
  • 21 فروردین 1397 - 17:14
انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ؛ درخشش آویشن ، بهمنیار و اعتراضی که کارساز شد

دومین مرحله از مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بانوان در حالی برگزار شد که مدعیان در 5 وزن با هم رقابت کردند و آویشن باقری، سارا بهمنیار و پگاه زنگنه به همراه 3 کاراته کای دیگر اردو نشین شدند.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته بانوان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و  با شناخت نفرات راه یافته به اردو پایان یافت.

منهای 50 کیلوگرم و موفقیت بهمنیار

در این مسابقات در وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار با 2 برد وارد اردوی تیم ملی شد. بهمنیار 2 بر یک فائزه چیذری را برد و 3 بر 2 از سد زهرا طرازپور گذشت. در دیگر دیدارهای این وزن زهرا طراز پور 6 بر یک سحر شیروانی را شکست داد و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر بر فائزه چیذری غلبه کند.

منهای 55 کیلو و 2 برد برای آویشن جوان

در وزن 55- کیلوگرم، آویشن باقری با 2 پیروزی به اولین مرحله اردوی آمادگی راه یافت. باقری با نتایج یک بر صفر و 2 بر یک زهرا کرم پور را شکست داد و اردونشین شد. در این وزن فاطمه چالاکی و طراوت خاکسار نیز در اردو حضور دارند.

منهای 61 کیلو، اعتراض آل سعدی کارساز شد

در وزن 61- کیلوگرم، زهره برزگر ابتدا 3 بر 2 شیما آل سعدی را برد و در ادامه با نتیجه 6 بر 3 شقایق واحدی را شکست داد تا با 2 برد به اردوی تیم ملی راه یابد. در وزن منهای 61 کیلوگرم رزیتا علیپور و دلارام دوستی نیز در اردو حضور دارند.

در این وزن شیما آل سعدی که در مبارزه دوم موفق شده بود 10 بر 4 شقایق واحدی را پشت سر گذارد نسبت به مبارزه‌اش مقابل زهره برزگر معترض شد که پس از بازینی فیلم اعتراض او صحیح تشخیص داده شد و از این روز آل سعدی نیز در این وزن به اردو راه پیدا کرد تا در نخستین روز اردوی بعدی پیکار او مقابل زهره برزگر تجدید شود.

منهای 68 کیلو، زنگنه به کاویانی پیوست

در وزن 68- کیلوگرم، پگاه زنگنه با 3 برد به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد. زنگنه 2 بر صفر زهرا مقانلو را شکست داد. در دور دوم 2 بر یک مقابل نفیسه گلشنی پیروز شد و سپس 2 بر صفرمقابل بهنوش نجفی به برتری رسید. در این وزن مبینا کاویانی نیز در اردو حضور دارد.

در سایر دیدارها، بهنوش نجفی 2 بر صفر نتیجه را به نفیسه گلشنی واگذار کرد و در ادامه 4 بر 3 زهرا مقانلو را برد. زهرا مقانلو هم 6 بر 3 بر نفیسه گلشنی پیروز شد.

به اضافه 68 کیلو، کاظمی و رقابت در وزن سخت

در وزن 68+ کیلوگرم، شنه کاظمی با کسب 2 پیروزی مقابل مهشید یعقوبیان به اردوی تیم ملی راه یافت. او ابتدا 2 بر یک پیروز شد و در دومین مبارزه هم در هانتی 3 بر 2 برنده میدان شد و به اردوی تیم ملی راه یافت. در این وزن حمیده عباسعلی و محدثه آقایی نیز در اردو حضور دارند.

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان از صبح چهارشنبه 22 فروردین به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.