قرارداد سفید هاجر دباغی ؛ تا 1400 با سپاهان | ادامه عشق دوطرفه | آی دبلیو اسپورتس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

قرارداد سفید هاجر دباغی ؛ تا 1400 با سپاهان

  • کد خبر : 28730
  • 25 شهریور 1398 - 8:24
قرارداد سفید هاجر دباغی ؛ تا 1400 با سپاهان

هاجر دباغی مهاجم مستعد و جوان تیم فوتبال بانوان سپاهان قرارداد خود را به مدت سه سال با سپاهان تمدید کرد. این یک معامله دو سر برد برای دباغی و سپاهان است. سپاهان خط آتش ایمنی خواهد داشت و دباغی نیز در سپاهان به پیشرفت نزدیک‌تر است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ سرعت پیشرفت هاجر دباغی در سپاهان سریع‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد. با آغاز دوران تیمداری سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان که طولانی هم نیست او به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و نمایش او در دو فصل اخیر – به ویژه لیگ ۹۷ – خیره کننده بوده است.

به عبارت دیگر به نظر می‌رسد او برای قرار گرفتن در جمع بازیکنان برتر لیگ ۹۷ استحقاق کافی را داشته است. اکنون هاجر دباغی قرارداد خود را به مدت ۳ سال دیگر با سپاهان تمدید کرده و تا سال ۱۴۰۰ با سپاهان خواهد بود.

مورد دیگر تمدید قرارداد وی به صورت سفید با سپاهان است. البته که سپاهان قدردان تعصب بازیکن جوانش خواهد بود و باشگاه دست و دلباز اصفهانی این محبت را به خوبی پاسخ می‌دهد.

در مورد این که جایگاه هاجر در فوتبال زنان ایران چگونه است کافی است نگاهی به عملکرد او از یک سو و رقبایش در سوی مقابل داشته باشیم. او در تیمی که در دو فصل اخیر به اندازه کافی خوب بسته نشده عصای دست سپاهان بوده و گل‌های او کار هم تیمی‌هایش را کامل کرده است.

اگر قرار باشد سپاهان در فصل یا فصول پیش رو بالاخره قهرمان شود کلید آن در دست هاجر دباغی است. او جوان و در حال تکامل فنی است و سال به سال به بازیکن پخته‌تری تبدیل می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان امیدوار بود که روزهای اوج او در راه باشد پس به آن چه او تاکنون انجام داده راضی نمی‌شویم.

در بحران مهاجمان گلزن و جوان – یعنی در اختیار داشتن هر دو فاکتور در کنار هم – هاجر دباغی دختری بود که ظهور کرد و آینده در دست اوست. گرچه زهرا قنبری همچنان سیری ناپذیر ادامه می‌دهد، زهرا حاتم نژاد گلزنی را مثل کف دست بلد است و گذر از سمانه چهکندی نیز آسان نیست اما این هاجر است که سرمایه آینده خط آتش تیم ملی و همچنین چشم و چراغ لیگ خواهد بود.

برای او سال‌های زیبایی در پیش است. شاید او در زمره نسلی باشد که یک روز تیم ملی ایران را به جایگاهی افتخار آمیز برسانند. او باانگیزه، با اخلاق و بی حاشیه پیش می‌رود و رابطه هاجر – سپاهان یک عشق دوطرفه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.