18

بیان محمودی سرمربی سپاهان شد | توضیحات حقانی فر در مورد عدم توافق با شهبازی

  • کد خبر : 28884
  • 27 شهریور 1398 - 7:59
بیان محمودی سرمربی سپاهان شد | توضیحات حقانی فر در مورد عدم توافق با شهبازی

بیان محمودی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی و جانشین سمیه شهبازی در این سمت شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد بیان محمودی را به سمت سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان این باشگاه انتخاب کرده است. بیان محمودی که فصل گذشته هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت به پیشنهاد سپاهان پاسخ مثبت داد.

سرمربی اسبق راهیاب ملل اکنون با چالش جدیدی روبرو خواهد بود و در سپاهان اهداف جدیدی را دنبال می‌کند. این در حالی است که سمیه شهبازی که در هر ۲ فصل حیات تیم فوتبال زنان سپاهان سرمربی این تیم بود از این تیم جدا شده است.

بهارک حقانی فر مدیر تیم‌های بانوان باشگاه سپاهان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد پایان دوره حضور سمیه شهبازی گفت: شهبازی شرایطی را داشت که برای ما اقدام در مورد آن مقدور نبود. در حقیقت ما نتوانستیم با خانم شهبازی به توافق برسیم.

او ادامه داد: خانم شهبازی اعلام کردند که پیشنهادات دیگری دارند و آن‌ها را بررسی می‌کنند. با توجه به مصلحت باشگاه سپاهان و پس از این که نتوانستیم با خانم شهبازی برای ادامه کار توافق کنیم به سراغ بیان محمودی رفتیم و باشگاه سپاهان از حضور وی بر روی نیمکت تیم استقبال می‌کند و خوشحال است.

مدیر تیم‌های بانوان باشگاه سپاهان همچنین گفت: باشگاه سپاهان از زحمات خانم شهبازی در دو سالی که مسئولیت هدایت تیم فوتبال بانوان سپاهان را بر عهده داشته است، قدردانی و از بیان محمودی، کادر فنی و بازیکنان در فصل آتی حمایت می‌کند. ما به موضوع تغییر بر روی نیمکت، نگاهی حرفه‌ای داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.