14

پاسخ سپاهان در مورد فرهمند و شهبازی / سپاهان از هر نام دیگری بزرگتر است

  • کد خبر : 28975
  • 27 شهریور 1398 - 17:29
پاسخ سپاهان در مورد فرهمند و شهبازی / سپاهان از هر نام دیگری بزرگتر است

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد موضوع جدایی الهام فرهمند و اظهارات وی و نیز ترک همکاری با سمیه شهبازی سرمربی پیشین این تیم توضیح داد.

حمید باقری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره موضوع جدایی الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان اظهار کرد: باشگاه سپاهان مایل است از زحمات الهام فرهمند در دو سالی که در سپاهان حضور داشته قدردانی کند.

او ادامه داد: در مورد اظهارات فرهمند، چه بهتر بود که ایشان این موضوعات را به عنوان مواردی درون خانوادگی در داخل مجموعه حل می کرد و بیان کردن این موارد در فضای شبکه های اجتماعی که فضایی غیر رسمی و غیر قابل تایید است قابل قبول نیست. سپاهان برای ایشان آرزوی موفقیت دارد و بر خلاف میل ایشان را در اختیار نخواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد قطع همکاری باشگاه با سمیه شهبازی سرمربی پیشین سپاهان گفت: باشگاه سپاهان برای ادامه همکاری با خانم شهبازی با ایشان وارد مذاکره شد اما توافقی به دست نیامد و علت این عدم توافق موارد فنی بود و امکان تحقق خواسته های طرفین وجود نداشت.

باقری همچنین عنوان کرد: باشگاه سپاهان از تلاش های سمیه شهبازی در تیم فوتبال بانوان باشگاه قدردانی می کند. خروج بازیکنان و مربیان در هر فصل اتفاقی طبیعی است و سپاهان از هر نام دیگری بزرگتر است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.