13

هفته ششم لیگ برتر فوتسال | توقف سایپا و هیئت خراسان و برتری شیرین پویندگان در ساری

  • کد خبر : 29040
  • 29 شهریور 1398 - 15:19
هفته ششم لیگ برتر فوتسال | توقف سایپا و هیئت خراسان و برتری شیرین پویندگان در ساری

هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی سایپا و هیئت خراسان رضوی برابر حریفان خود متوقف شدند. این اولین توقف سایپا در این فصل بود. مس رفسنجان به صدرنشینی خود ادامه داد و پویندگان در ساری پیروزی شیرینی را به دست آورد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۹ شهریور برگزار شد و در روزی که تیم دختران کویر مس کرمان به دلیل قرعه استراحت به میدان نرفت، در ۶ بازی انجام شده ۲۶ گل رد و بدل شد و میانگین ۴.۳ گل در هر مسابقه ثبت شد.

در مهم‌ترین بازی هفته ششم در مشهد تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی پذیرای نامی نو اصفهان بود و در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را با تساوی عوض کرد. تیم بدون شکست سایپا نیز در زمین تیم ستارگان ورامین مساوی کرد تا بالاخره امتیاز از دست بدهد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۱ نامی نو اصفهان ۱ / پاور پلی نامی نو و حسرت برای میزبان

در مهم‌ترین مسابقه هفته در مشهد تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی برابر نامی نو اصفهان با تساوی یک بر یک متوقف شد. سارا شیربیگی در نیمه نخست و در واپسین لحظات از روی نقطه پنالتی هیئت خراسان را پیش انداخت.

در نیمه دوم و در آخرین ثانیه‌ها الهام عسگری گل تساوی بخش تیم تحت هدایت میترا چین سری را به ثمر رساند تا نامی نو یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست آورد، پس از دریافت این گل هیئت فوتبال روبه سیستم پاورپلی آورد که نتیجه نداشت‌

سارا. او فاتح زاده شده. شاه مهره ای تقریبا تنها. با آپشن جنگجویی حتی بدون هوش و حواس!

در حقیقت نامی نو خوش شانس بود که شکست دیگری در کارنامه‌اش ثبت نشد. تیمی که هیچ شباهتی به قهرمان فصل گذشته ندارد تبدیل به تیمی درجه دو در لیگ شده اما هنوز هم این قابلیت را دارد که در برابر مدعیان عرض اندام کند.

این تیم آنقدر پس از گرفتن یک امتیاز خوشحال بودند که اشک شوق می‌ریختند و توان حرف زدن نداشتند!

اتفاق ویژه این بازی آسیب دیدگی سارا شیربیگی بود. برخورد توپ با سر سارا در نیمه اول باعث شد او از حال برود و دقایقی را خارج از میدان باشد. او با بازگشت به زمین از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما تجربه در بازی‌های گذشته نشان داده که هیئت خراسان زمانی که شاه مهره‌اش را در شرایط ایده آل نبیند به مشکل برخورد می‌کند.

رهیاب تهران ۵ دریژنو فرخ شهر ۲ / پیروزی آسان رهیاب

در تهران رهیاب توانست با دو گل از نسا احدی، دو گل از معصومه محمد گنجی و یک گل از ستایش حسینی در برابر گل‌های مریم حکمتی و عاطفه رفیع ۵ بر ۲ دریژنو را شکست دهد.

دریژنو برای ششمین بازی متوالی در لیگ بازنده شد و کماکان تیم آخر جدول رده بندی است. امیدی به بازگشت آن‌ها وجود دارد؟ در حال حاضر نقطه روشنی دیده نمی‌شود اما دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. آن‌ها همچنان باید تلاش کنند.

شهروند ساری ۱ پویندگان صنعت فجر شیراز ۳ / V for Vendetta

ساری احتمالاً تنها این قابلیت را دارد که از پس دریژنو فرخ شهر قعرنشین – آن هم با تبصره – برآید. در ساری هیچ نشانه مثبتی در فصول اخیر و ایضاً این فصل دیده نمی‌شود و شکست برابر پویندگانی که تیم فصل گذشته هم نیست، به این موضوع مهر تأیید می زند.

همه چیز در ساری به کام شیرازی‌ها بود. آن‌ها از جمعه گذشته تا امروز، ۸ روز رؤیایی را سپری کرده‌اند. ابتدا پیروزی در دربی برابر پارس آرا و سپس پیروزی در ساری برابر شهروند آن هم پس از ۳ شکست پیاپی که پویندگان را از نظر روحی شکننده کرده بود.

ستاره محمدی؛ بازگشت به ساری و مرهمی بر خاطرات نه چندان خوب

ستاره محمدی، مریم چرخاوی و مهناز علیزاده گلزنان پویندگان در این بازی بودند و نسیم نوازنده گلزن شهروند ساری. ستاره محمدی، چه بازگشت معناداری به ساری داشت. شهری که سال گذشته برای تلخ کامی به همراه داشت و امروز روز او بود. V for Vendetta

پالایش نفت آبادان ۱ مس رفسنجان ۳ / آبادان بی شباهت به گذشته

۶ بازی، یک برد و ۵ باخت. این حاصل عملکرد پالایش نفت آبادان در لیگ امسال است. البته که درد اصلی پول است. دیگر خبری از سرازیر شدن پول‌های کلان به باشگاه‌های نفتی نیست و پالایش نفت آبادان باید با اوضاع کنار بیاید.

آن‌ها در خانه برابر تیم‌های ضعیف‌تر هم مشکل دارند چه برسد به مس رفسنجان مدعی. ستون‌های مس – رفقای وفادار و کمتر شناخته شده نسبت به پر سر و صداها – سحر زمانی، هما آقایی و سهیلا رودسری برای تیم عاطفه رضایی گلزنی کردند.

پارس آرای شیراز ۱ حفاری خوزستان ۲ / پیروزی خفیف

گرچه حفاری ۳ امتیاز بازی در شیراز را گرفته اما به اندازه همین سه امتیاز خوشحال است نه بیشتر. خواسته یا ناخواسته، انتظارات از حفاری بیش از این است اما آن‌ها توان چندانی در به ثمر رساندن امیدها ندارند.

رجوع به گذشته همه چیز را در مورد تیم متکی به وزارت نفت نشان می‌دهد. در شیراز فاطمه رحمتی و سهیلا ملمولی برای حفاری گل زدند و پرستو کهن برای پارس آرا. اگر پارس آرا تیم باتجربه‌تری بود می‌توانست با امتیاز از میدان خارج شود.

پارس آرا برای سومین بازی پیاپی باخت. حفاری اما با وجود پیروزی هنوز نتوانسته اعتماد را به سوی خود جلب کند. حفاری، تیم گام‌های لرزان است و متکی به توانمندی‌های فردی. با این همه بازیکن درجه یک، انتظار از حفاری بیشتر است اما آن‌ها تیم جذابی نیستند. حداقل تا اینجای لیگ.

ستارگان ورامین ۳ سایپا ۳ / پایان پیروزی‌های پیاپی نارنجی‌ها

رکوردها برای شکستن خلق شده‌اند و دیر یا زود باید نوار پیروزی‌های سایپا پاره می‌شد. این اتفاق در بازی برابر ستارگان ورامین رخ داد. لیلا اقبالی و لیلا زوار برای ستارگان ورامین و شهین افلاکی با دو گل و فرشته کریمی با یک گل، در این بازی گلزنی کردند.

سایپا با از دست دادن پیروزی فرصت بازگشت به صدر جدول را از دست داد البته سایپا یک بازی کمتر از مس انجام داده و فقط دو امتیاز از صدرنشین عقب است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.