بیهوشی خانم گل فوتسال قبل از ضربه پنالتی| شیربیگی: موقع پنالتی دروازه را تار می دیدم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

بیهوشی خانم گل فوتسال قبل از ضربه پنالتی| شیربیگی: موقع پنالتی دروازه را تار می دیدم

  • کد خبر : 29136
  • 31 شهریور 1398 - 1:10
بیهوشی خانم گل فوتسال قبل از ضربه پنالتی| شیربیگی: موقع پنالتی دروازه را تار می دیدم

خانم گل فصل گذشته لیگ فوتسال بانوان در بازی تیم های هیئت فوتبال خراسان و نامی نو بعد از برخورد توپ به صورتش برای دقایقی بیهوش شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – سارا شیربیگی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان در بازی این تیم برابر نامی نو یک گل زد هرچند قبل از آن در یک صحنه با برخورد توپ به صورتش از حال رفت. خانم گل فصل گذشته لیگ فوتسال درباره بازی روزگذشته مقابل تیم سابقش و لحظه ای که توپ به صورتش خورد گفت:« دیروز یک توپ خیلی محکم به صورتم خورد و بیهوش شدم. ابتدا کمی گیج بودم اما می دانستم تاثیر برخورد توپ است و بعد از آن هم به بازی برگشتم.»

او درباره آن لحظه هم گفت:« من فقط می دانم کمی نفسم گرفته بود و بعد از لحظاتی حالم خوب شد.» شیربیگی بعد از زدن گل به تیم سابقش نامی نو خوشحالی نکرد و در این رابطه گفت:« من کلا خوشحالی نمی کنم. تیم مقابل هم دوستان خوبم بودند اما من کم پیش می آید خوشحالی کنم. ضمن اینکه دیروز زمانی که گل زدم هنوز خیلی حالم خوب نبود و یک جورایی دروازه را تار می دیدم.»

او اضافه کرد:« من پنالتی زن تیم هستم اما شرایط طوری بود که گیج بودم و به بچه ها گفتنم که آن ها پنالتی را بزنند اما بچه ها اصرار کردند که خودم بزنم.» سارا شیربیگی سال گذشته با 9 گل آقای گل آسیا شد و در لیگ ایران نیز 38 گل زد و 36 پاس گل داد. این بازیکن گلزن درباره شرایط فوتسال زنان در ایران گفت: «بعد از قهرمانی تیم ملی در آسیا توجه ها به فوتسال زنان بیشتر شد. می توانم بگویم از آن زمان شرایط خیلی بهتر شده، قبلا مردم فوتسال را نمی شناختند اما الان در ایران فوتسال زنان یکی از ورزش های محبوب به شمار می آید. قبلا اطلاع رسانی خیلی کم بود اما الان بازی های اینترنتی پخش می شود و رسانه ها اخبار بازی ها را پوشش می دهند و خیلی ها می توانند فوتسال را دنبال کنند.»

بازیکن تیم ملی فوتسال در ادامه درباره اینکه شرایط لژیونر شدن برای فوتسالیست های زن چگونه است گفت:« شرایطش هست اما ما باید به تیم هایی برویم که بتوانیم با حجاب بازی کنیم. تیم های آسیایی هستند که می توان در آن ها محجبه بازی کرد اما از لحاظ کیفیت، لیگ ایران به مراتب سطحش بالاتر است هرچند از لحاظ مالی لیگ های خارجی بهتر هستند.»

او در ارتباط با درآمد و دستمزد فوتسالیست های زن هم گفت:« درآمدش قابل مقایسه با آقایان نیست اما بهتر از قبل است. اگر باشگاه ها پول قرارداد بازیکنان را بدهند.»

شیربیگی درباره خودش و اینکه چرا به فوتسال روی آورد گفت:« من یک نیم فصل هم در شهر خودم(کرمانشاه) فوتبال بازی کردم اما فوتسال را بیشتر دوست داشتم. راستش فوتبال زنان آنقدر برایم جذابیت نداشت و همین الان هم فوتسال را ترجیح می دهم. فوتسال ایران در آسیا حرف اول را می زند و تیم شناخته شده ای است.»

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.