13

صنم نظامی در مسابقات سطح یک بسکتبال آسیا نظارت می‌کند

  • کد خبر : 29314
  • 01 مهر 1398 - 15:11
صنم نظامی در مسابقات سطح یک بسکتبال آسیا نظارت می‌کند

صنم نظامی داور بین المللی بسکتبال ایران قرار است در مسابقات سطح یک بسکتبال آسیا نظارت کند. داور برجسته بسکتبال ایران برای این منظور راهی شهر بنگلور در هند شده است.

مریم افشار – آی دبلیو اسپورتس: فدراسیون بسکتبال ایران یک داور بین المللی را در مسابقات بسکتبال سطح A آسیا به نمایندگی از خود خواهد داشت. صنم نظامی نامی شناخته شده در جامعه داوری بسکتبال ایران است.

اکنون صنم نظامی داور بین المللی بسکتبال به عنوان ناظر مسابقات بسکتبال دِویژن Division A زنان آسیا به هند سفر کرده است. مسابقات سطح یک بسکتبال آسیا با حضور تیم‌های استرالیا، چین، هند، چین تایپه، ژاپن، کره و فیلیپین از ۲ الی ۷ مهر به میزبانی هند برگزار خواهد شد.

نظامی در سال ۲۰۱۸ به عنوان ناظر در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشت و تبدیل به اولین زنی شد که در فهرست ناظران بازی‌های آسیایی قرار گرفته است. به عبارت دیگر پیش از صنم نظامی، هیچ ناظر زنی نه از ایران و نه از هیچ کشور دیگری در بازی‌های آسیایی حضور نداشته‌اند.

صنم نظامی همچنین در گذشته نزدیک، مسئولیت کمیته بسکتبال سه نفره بانوان را در فدراسیون بسکتبال عهده دار بود و نقش شایانی در توسعه بسکتبال سه نفره دختران ایران داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.