16

انتخابی تیم ملی تکواندو | وزن سوم المپیکی در سیطره یلدا ولی نژاد

  • کد خبر : 29360
  • 01 مهر 1398 - 20:41
انتخابی تیم ملی تکواندو | وزن سوم المپیکی در سیطره یلدا ولی نژاد

یلدا ولی نژاد فاتح مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی تکواندو در وزن سوم شد. او با پیروزی بر زینب اسدی و آناهیتا توکلی نفر اول وزن سوم المپیکی است. سرمایه ای برای امروز و فرداها.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات ورود به اردوی مقدماتی تیم‌ ملی تکواندوی بانوان امروز دوشنبه اول مهر در فدراسیون تکواندو در ۴ وزن المپیکی برگزار شد و در وزن سوم المپیکی، یلدا ولی نژاد بی رقیب بود.

ستاره خوش تکنیک تیم ملی، با وجود جوانی مسیر تکامل فنی را با سرعت طی می‌کند و نمایشی کاملاً امیدوارکننده دارد. رقابت با یلدا دشوار به نظر می‌رسد گرچه عملکرد آناهیتا توکلی در انتخابی تیم شایسته و جذب کننده بود.

در وزن سوم المپیکی منهای ۶۷ کیلوگرم که در مقایسه با اوزان اول و دوم، شرکت کنندگان به مراتب کمتری داشت در دور اول زینب اسدی، تکواندوکار همدانی ۱۳ بر ۷ فاطمه کرمی را شکست داد و طیبه پارسا ۱۰ بر ۴ راضیه رنگرز زاده را برد.

در نیمه نهایی یلدا ولی نژاد خوش تکنیک به راحتی و مقتدرانه ۱۵ بر یک زینب اسدی را شکست داد و مصاف آناهیتا توکلی و طیبه پارسا با برد ۱۶ بر ۵ آناهیتا توکلی به پایان رسید. در فینال این دسته وزنی، یلدا ولی نژاد ۱۶ بر ۵ آناهیتا توکلی را شکست داد.

یلدا ولی نژاد  پس از انتخابی به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار فصل گذشته جام کوثر (لیگ جوانان و بزرگسالان)، تجربه حضور در المپیک جوانان و مسابقات قهرمانی جهان و رقابت در رویدادهای داخلی، وزن سوم را در سیطره خود دارد. او و آناهیتا توکلی، در اردوی ملی حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.