18

مراسم برترین‌های فوتبال جهان | مگان راپینو بهترین بازیکن شد، ون ونندال بهترین دروازه بان

  • کد خبر : 29379
  • 02 مهر 1398 - 9:16
مراسم برترین‌های فوتبال جهان | مگان راپینو بهترین بازیکن شد، ون ونندال بهترین دروازه بان

مراسم برترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ در شهر میلان ایتالیا برگزار شد و در بخش جوایز زنان، مگان راپینو بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا بازیکن سال جهان شد. عنوان بهترین دروازه بان به ساری ون ونندال هلندی و بهترین مربی به جیل آلیس آمریکایی اختصاص یافت.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، مراسم برترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ شامگاه دوشنبه اول مهرماه در شهر میلان ایتالیا با حضور ستارگان و نام آوران فوتبال جهان به انجام رسید و لیونل مسی در بخش مردان بهترین بازیکن جهان شد اما در بخش زنان نیز، ستاره‌ها معرفی شدند.

مگان راپینو، ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا پس از درخشش در جام جهانی فرانسه و قهرمانی با آمریکا در جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زن سال فیفا انتخاب شد. او در رقابت با الکس مورگان هم تیمی‌اش و نیز جولی ارتز و مارتا این عنوان را به دست آورد.

همچنین در بخش انتخاب برترین مربی، جیل آلیس، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به عنوان بهترین مربی فوتبال زنان جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. آلیس با آمریکا جام جهانی ۲۰۱۹ فرانسه را فتح کرد و گفته می‌شود قرار است از نیمکت تیم ملی آمریکا کنار برود.

آلیس، پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی فوتبال زنان جهان گفت: دریافت این جایزه از دست شما (خطاب به ژوزه مورینیو) یک افتخار است. مایل هستم به سارینا ویگمن و فیل نویل (نامزدهای دیگر کسب این عنوان) نیز تبریک بگویم. جام جهانی یک نمایش فوق العاده بود و من باید از تمام اعضای تیم ملی آمریکا تشکر کنم. همچنین از تیم کاری من و خانواده‌ام ممنونم. پدر من ۸۰ ساله است، او مربی و الهام بخش من بوده و امروز اینجا حضور دارد.

در بخش انتخاب برترین دروازه بان زن در مراسم برترین‌های فوتبال جهان، ساری ون ونندال دروازه بان تیم ملی هلند بهترین دروازه بان زنان در سال ۲۰۱۹ شد.

سپس فیفا فهرست یازده نفره تیم منتخب زنان فیفا در سال ۲۰۱۹ را با سیستم ۳-۳-۴ اعلام کرد که اعضای این تیم منتخب بدین شرح هستند:

دروازه بان: ساری ون ونندال

دفاع: لوسی برنز، وندی رینالد، نیلا فیشر و کلی اوهارا

خط میانی: آماندین آنری، جولی ارتز، مارتا

مهاجمان: مگان راپینو، الکس مورگان و رز لاول

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.