18

کاپیتان شهرداری رشت: فقط وعده های پوچ شنیدیم / در شهرداری رشت نمی مانم

  • کد خبر : 2947
  • 23 فروردین 1397 - 17:37
کاپیتان شهرداری رشت: فقط وعده های پوچ شنیدیم / در شهرداری رشت نمی مانم

نسا احدی کاپیتان تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در لیگ برتر فوتسال گفت: در تیم شهرداری رشت فقط وعده های پوچ شنیدیم و با این اوصاف دیگر در شهرداری رشت نمی مانم.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports به نقل از فارس ؛ نسا احدی با اشاره به مطالبات مالی بازیکنان تیم فوتسال شهرداری رشت از این باشگاه اظهار کرد: در فصل 96 لیگ برتر فوتسال بانوان فقط 30 درصد از مبالغ قراردادمان را دریافت کردیم که بعدها مشخص شد این مبلغ متعلق به طلبمان از فصل گذشته است.

کاپیتان تیم فوتسال شهرداری رشت با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ 96 گفت: فصل را با 12 بازیکن آغاز کردیم و هر چه به انتهای لیگ نزدیک شدیم، نفراتمان کمتر شد و در انتهای لیگ فقط 6 بازیکن برای ادامه مسابقات داشتیم.

احدی با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتسال شهرداری در فصل گذشته تصریح کرد: در باشگاه حتی امکانات اولیه نظیر تغذیه و هزینه ایاب و ذهاب برای غیربومی‌ها فراهم نبود و به همین دلیل غیربومی‌ها ترجیح دادند تیم را ترک کنند. برخی از بومی‌ها شاغل بودند و به همین دلیل اکثر بازی‌های نیم‌فصل دوم را با شش یا هفت بازیکن مسابقه دادیم.

وی با اشاره به نبود پزشک و فیزیوتراپ در تیم بیان کرد: به دلیل تعداد کم بازیکنان شهرداری در نیم‌فصل دوم، تحت‌فشار سنگین بازی‌ها، مصدومان زیادی دادیم و به دلیل نبود پزشک و فیزیوتراپ، مداوای بازیکنان زمان بیشتری می‌برد، بازیکنان برای مداوا مجبور بودند با هزینه شخصی، فیزیوتراپی انجام دهند.

احدی با اشاره به وعده‌های پوچ مسئولین تیم شهرداری گفت: هرساله پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های لیگ برتری به دستم می‌رسید که به دلیل شهرم رشت این پیشنهاد‌های را رد می‌کردم لیکن در فصل آتی دیگر حاضر نیستم با توجه به وعده‌های پوچ مسئولین شهرداری رشت در این تیم بمانم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.