کمدین های ژاپنی از نائومی اوساکا به خاطر کلمه "آفتاب سوخته" عذرخواهی کردند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

کمدین های ژاپنی از نائومی اوساکا به خاطر کلمه “آفتاب سوخته” عذرخواهی کردند

  • کد خبر : 29484
  • 04 مهر 1398 - 6:47
کمدین های ژاپنی از نائومی اوساکا به خاطر کلمه “آفتاب سوخته” عذرخواهی کردند

کمدین های ژاپنی که در اظهار نظری درباره نائومی اوساکا تنیسور شماره یک تنیس زنان ژاپن و یکی از ستارگان برتر تنیس جهان از کلمه آفتاب سوخته درباره او استفاده کرده بودند از او عذرخواهی کردند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ نائومی اوساکا تنیسور جوان ژاپنی اکنون به یکی از نمادهای جهش تنیس ژاپن در صحنه بین المللی تبدیل شده است و نمایش درخشان او در گرند اسلم و مسابقات معتبر جهانی چشم‌ها را به خود خیره کرده است.

در این میان، رنگ تیره پوست نائومی اوساکا دستمایه شوخی ۲ کمدین ژاپنی با او شد. اتفاقی که در نهایت به عذرخواهی کمدین ها از اوساکا انجامید و البته خود نائومی نیز واکنش خاصی به این موضوع نداشت.

کمدین های ژاپنی در یک برنامه طنز درباره نائومی اوساکا گفته بودند که او نیاز به سفید شدن دارد و آفتاب سوخته است. همین موضوع در جامعه خبری ژاپن خبرساز شد و در نهایت کارفرمای کمدین ها اعلام کرد که به این ۲ کمدین درباره این اقدام هشدار داده است.

سپس نوبت به کمدین ها رسید تا با این اظهارات رسماً از نائومی اوساکا عذرخواهی کنند:  ما صمیمانه به خاطر ایجاد این ناراحتی عذرخواهی می‌کنیم. ما همچنین صمیمانه به خاطر ایجاد مشکل عذرخواهی می‌کنیم، اگرچه باید در مورد آن فکر می‌کردیم. صحبت‌هایی را مطرح کردیم که باعث صدمه دیدن بسیاری از مردم شد کاری که دیگر هرگز انجام نخواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.