سرمربی تیم پارس آرای شیراز : بی تجربگی عامل شکست پارس آرا برابر حفاری بود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

سرمربی تیم پارس آرای شیراز : بی تجربگی عامل شکست پارس آرا برابر حفاری بود

  • کد خبر : 29514
  • 04 مهر 1398 - 6:19
سرمربی تیم پارس آرای شیراز : بی تجربگی عامل شکست پارس آرا برابر حفاری بود

سرمربی تیم پارس آرای شیراز بی تجربگی را عامل شکست پارس آرا برابر حفاری خوزستان دانست. پارس آرا در یک بازی نزدیک در شیراز تسلیم حریف قدرتمند و باتجربه خود شد.

نجمه برزگر در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص بازی تیمش مقابل تیم حفاری خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بازی سخت و پرفشاری در مقابل تیم ملی حفاری داشتیم. ملی حفاری یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ به شمار می‌رود. با این وجود توانستیم بازی را در دقایق نخست نیمه اول کنترل کنیم. اما متأسفانه روی اشتباهات فردی بازیکنان دو گل دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از بازیکنان اصلی تیم در این بازی حضور نداشتند، عنوان کرد: در نیمه دوم اجازه ندادیم که تیم حریف دروازه‌مان را باز کند. هر چند که این بازی را باختیم اما تمام تلاش خود را کردیم. بازیکنان همه تلاش خود را در زمین به کار گرفتند. من به آنها امیدوار شدم چراکه توانستند آنچه را که از آنها می‌خواستیم، به خوبی اجرا کنند.

برزگر خاطر نشان کرد: تیم ملی حفاری برای به ثمر رساندن گل‌های زیادی به شیراز آمده بود ولی نتوانست بیشتر از دو گل وارد دروازه ما کند. هر چند که نتیجه راضی کننده‌ای نبود و برای مربی باخت، باخت است.

وی ادامه داد: بازیکنان سایر تیم‌ها چندین سال است که کنار هم کار می‌کنند اما بازیکنان من خیلی بی تجربه هستند و برخی از آنها تجربه زیادی از حضور در لیگ برتر ندارند.

برزگر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا تیم پارس آرا در اغلب بازی‌ها، در نیمه دوم بازی بهتر ظاهر می‌شود، گفت: نداشتن شناخت از تیم مقابل در برخی از بازی‌ها و عدم تجربه بازیکنان تیم باعث می‌شود که ما نتوانیم در نیمه اول عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بازیکنان تجربه بیشتری در بازی داشتند، کمتر شاهد این اتفاقات ناخوشایند بودیم. حتی می‌توانم بگویم ما شناخت خوبی از برخی تیم‌ها نداریم و پس از شناخت تیم حریف در نیمه اول سعی می‌کنیم عملکرد بهتری را در نیمه دوم داشته باشیم. البته بین دو نیمه هم بازیکنان را آرام می‌کنیم.

سرمربی تیم پارس آرای شیراز از بازی هفته هفتم این تیم مقابل تیم سایپای تهران خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم در مقابل سایپا بازی قابل قبولی ارائه دهیم و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.