11

پایان دوران ستاره موسوی | سمانه خوش قدم مربی تیم ملی کاراته بانوان شد

  • کد خبر : 29528
  • 05 مهر 1398 - 10:59
پایان دوران ستاره موسوی | سمانه خوش قدم مربی تیم ملی کاراته بانوان شد

فدراسیون کاراته با ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان قطع همکاری کرد و سمانه خوش قدم را به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ، در حالی که تیم ملی کاراته باید برای حضور در ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته به روسیه برود، کادر فنی تیم  ملی کاراته بانوان از سوی مسئولان فدراسیون دستخوش تغییر شد.

بر همین اساس همکاری ستاره موسوی با تیم ملی بانوان پایان یافت و سمانه خوشقدم به عنوان مربی کار خود را از روز شنبه آغاز می کند. فدراسیون کاراته در مورد پایان همکاری ستاره موسوی با تیم ملی توضیحی نداده است.

همچنین ستاره موسوی در این باره اظهار نظر روشنی نداشته و مشخص نیست ستاره موسوی خود مایل به ادامه همکاری با تیم ملی نبوده یا فدراسیون کاراته قصد داشته موسوی را از سمت خود با روشی محترمانه برکنار کند.

ستاره موسوی در دوران حضورش در تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و کاراته وان نتایج خوبی کسب کرد و بعید به نظر می رسد پایان همکاری با او دلیل فنی داشته باشد. زمزمه ها حاکی از این است که قطع همکاری با ستاره موسوی در ادامه تغییراتی است که با نظر شخص رئیس فدراسیون انجام می شود.

به عبارت دیگر، این تغییر در راس تیم ملی به طور مستقیم با موضوع کناره گیری افسانه باقری از نایب رئیسی فدراسیون کاراته نسبت مستقیم دارد. این در حالی است که فدراسیون کاراته هنوز نایب رئیس خود را هنوز معرفی نکرده است.

از سوی دیگر سمانه خوش قدم از جمله مربیانی است که در گذشته عضو تیم ملی بوده و در سال های اخیر عملکرد روشنی در تیم های ملی پایه داشته است. البته واضح است که او برای موفقیت باید ارتباط بهتری با رسانه ها و فضای پیرامون تیم ملی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.