16

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان | سلاخی پارس آرا، دریژنو و رهیاب و برد دلپذیر دختران کویر

  • کد خبر : 29561
  • 05 مهر 1398 - 15:12
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان | سلاخی پارس آرا، دریژنو و رهیاب و برد دلپذیر دختران کویر

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان با نتایجی عجیب و یک طرفه همراه بود. سلاخی پارس آرا، دریژنو و رهیاب به دست حریفان و برد دلپذیر دختران کویر کرمان حاصل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۵ مهر با برگزاری ۶ مسابقه به انجام رسید و لیگ برتر هفته ای پرگل را پشت سر گذاشت به طوری که در ۲ بازی ۲۸ گل رد و بدل شد.

در مجموع ۶ مسابقه ، 53 گل به ثمر رسید و ثبت آمار 8.6 گل در هر بازی به طور میانگین، این هفته از لیگ را از نظر گل در موقعیت شاخصی قرار داد. این اتفاق البته در پی نمایش ضعیف پارس آرای شیراز و دریژنو فرخ شهر برابر سایپا و هیئت خراسان رضوی رخ داد.

سایپا ۱۲ پارس آرای شیراز صفر / دست و پا بسته مطلق

روند نزولی پارس آرا ادامه داد. پس از ۳ برد در آغاز فصل، این باخت چهارمین شکست متوالی پارس آرا بود. البته شکست پارس آرا در تهران قابل پیش بینی بود اما گمان این نمی رفت که پارس آرا برابر سایپا تا این اندازه دست و پا بسته و بی دفاع باشد.

شهین افلاکی که در همه بازی های سایپا تا اینجای فصل گلزنی کرده در این بازی هم ترک عادت نکرد و پارس آرا را از شم گلزنی خود بهره مند ساخت. دو گل او به اضافه هت تریک آرزو صدقیانی زاده و مارال ترکمان سایپا را در موقعیت بردی پرگل قرار داد.

فرشته کریمی با دو گل و یاسمن پاکجو و سمانه کاشف دیگر گلزنان سایپا بودند. این پیروزی خانگی سایپا را در روز استراحت مس رفسنجان به صدر جدول برد.

دریژنو فرخ شهر 2 هیئت خراسان رضوی ۱۶ / شرم آور

دریژنو شاید واقعا قصدی برای بهتر شدن داشته باشد اما توانش را ندارد. برای شکست ۱۶ گله در خانه “شرم آور” بهترین و کوتاه ترین توصیف است. هر دلیلی برای پنهان کردن چهره این شکست، توجیه است و بس.

در مسابقه ای که ۱۶ گل از سوی تیم برنده به ثمر می رسد، عجیب نیست که سارا شیربیگی در زمین باشد و ۸ گل به ثمر رسانده باشد. او یک سطح از تمام بازیکنان لیگ بالاتر است، باهوش است و هنرمندی او از اعتبار لیگ دفاع می کند.

محدثه محمدی ۴گل،رویا کلاتی ۲گل، مریم رضاپور به همراه بازیکن حریف، برای تیم فاطمه شریف گلزنی کردند. این پیروزی روحیه بخشی برای مشهد بود. بی رحمانه بود و نشانگر تضاد فنی طبقاتی در لیگ.

دختران کویر مس کرمان ۵ ستارگان ورامین ۲ / لبخند زیبای خفته

از ستارگان ورامین پس از متوقف کردن سایپا انتظار می رفت از کرمان با امتیاز به خانه بازگردد اما دختران کویر این اجازه را به ستارگان ندادند. این برد دلچسب انگیزه دختران کویر برای ادامه راه را افزایش می دهد.

پس از شروعی تلخ در لیگ و اظهارات تکراری سعیده ایرانمنش مبنی بر این که تیمش تاوان جوانگرایی را می دهد، حالا وقت لبخند زدن زیبای خفته لیگ است. دختران کویر، تیم با روح لیگ برتر البته که تیم فصل گذشته نیست و انتظاری هم از این تیم نمی رود اما هر از گاهی چشمه ای از توان واقعی اش را بروز می دهد.

نرجس کریمی نسب و نجمه کریمی نسب دوقلوی های دختران کویر هر کدام دو گل زدند و با نهایت مساوات، لبخند بر لب به خانه رفتند. زهرا اسدی برد دختران کویر را کامل کرد. مستوره رحمانی نیز گل های ستارگان ورامین را به ثمر رساند.

امینه امانی سرمربی کرمانی ستارگان ورامین در این بازی مقابل همشهری های خود قرار گرفت.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۸ رهیاب تهران ۲ / پویندگان قصد توقف ندارد

روزهای بد پویندگان به پایان رسیده است. بر خلاف تیم همشهری یعنی پارس آرا، آن ها شروعی بد و ادامه ای فوق العاده داشته اند. پیروزی بر رهیاب سومین برد پیاپی این تیم بود و البته کسی فکر آن را نمی کرد که رهیاب این چنین در شیراز به موجودی ترحم آور تبدیل شود.

مرجان اسدی و یلدا تاجیکی نژاد هر کدام دو گل برای تیم پویندگان به ثمر رساندند، مریم چرخاوی، زهرا احمدزاده و مریم واعظ یک گل زدند و یک گل نیز توسط مدافع حریف به ثمر رسید.

آبی های شیراز با قدرت ادامه می دهند. تیم محبوبه رضوی بازگشته است البته برای قضاوت در مورد آن ها باید همچنان صبور باشیم

برای رهیاب، تیم سرافکنده نبرد شیراز هم نسا احدی و یگانه خلیلی گلزنی کردند. تیم محبوبه رضوی پس از برد در دربی برابر پارس آرا و همچنین پیروزی در ساری مقابل شهروند ، اکنون حریفی قدرتمند را شکست داده تا بگوید پیروزی اخیرش از روی بخت و اقبال نبوده است.

نامی نو اصفهان ۳ پالایش نفت آبادان صفر / بحران نفتی

نامی نو در خانه توانست با گل های الهام عسگری، مهسا نظری، فهیمه ارزانی پالایش نفت را شکست دهد. شکست پالایش نفت آبادان این روزها طبیعی شده است و این تیم وضعیتی اسف بار در لیگ دارد.

حفاری خوزستان ۳ شهروند ساری صفر / ساری بی آزار

در اهواز حفاری با گل های فاطمه پاپی، تارا جانی نژاد و الهام عنافچه شهروند ساری، تیم غرق در بحران نتیجه گیری را شکست داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.