14

هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی | مقاومت صدرنشین شد ؛ نجمه خدمتی رکورد شکست

  • کد خبر : 29580
  • 05 مهر 1398 - 18:39
هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی | مقاومت صدرنشین شد ؛ نجمه خدمتی رکورد شکست

با برگزاری هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی این مسابقات رسماً گشایش یافت. در آغاز این رقابت‌ها در تهران، تیم مقاومت با ۲ پیروزی در صدر قرار گرفت و اتفاق مهم، این بود که نجمه خدمتی رکورد لیگ را شکست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۴ و ۵ مهرماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در مسابقات برگزار شده ۵ تیم حاضر در لیگ برتر مسابقات خود را آغاز کردند.

در مسابقات هفته اول در روز استراحت تیم هیئت تیراندازی قم، ۲ بازی برگزار شد که در بخش تیمی تفنگ و تپانچه بادی، تیم‌های مقاومت و ساچمه بیژن برابر تیم‌های هیات خراسان رضوی و شهرداری قزوین به پیروزی رسیدند.

در فینال رشته تفنگ بادی، نجمه خدمتی، ملی پوش تیراندازی ایران که موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو نیز شده از تیم مقاومت اول شد و فاطمه کرم زاده از ساچمه بیژن و زهرا هاشمی از هیئت تیراندازی خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

در فینال تپانچه بادی، عنوان نخست به گلنوش سبقت الهی تیرانداز کهنه کار و باتجربه تیم ساچمه بیژن رسید. او در فینال هفته اول تپانچه در جدال را رقیب جوان خود هانیه رستمیان به برتری رسید و زینب طوماری از شهرداری قزوین به مقام سوم رسید.

گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و زینب طوماری ، برترین های فینال هفته اول تپانچه

در مسابقات هفته دوم، این بار ساچمه بیژن با قرعه استراحت روبرو بود و در بخش تیمی، مقاومت در دو بخش تفنگ و تپانچه، توانست تیم هیئت تیراندازی قم را شکست دهد و شهرداری قزوین برابر تیم هیئت تیراندازی خراسان رضوی به برتری دست یافت.

در فینال رقابت‌های تفنگ بادی، نجمه خدمتی از مقاومت بار دیگر همانند مسابقات هفته اول درخشان ظاهر شد و عنوان نخست را کسب کرد با این تفاوت که این بار با ثبت ۶۳۲.۸ امتیاز رکورد لیگ را بهبود بخشید. حسنا توتونچی از شهرداری قزوین و زهرا هاشمی از هیئت خراسان رضوی در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در فینال تپانچه هانیه رستمیان از مقاومت در غیاب گلنوش سبقت اللهی، این بار در صدر قرار گرفت و زینب طوماری از شهرداری قزوین و مینا قربانی از مقاومت دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.