20

شروع بیرحمانه شهربانو دامغانی نژاد در لیگ تکواندو (تصاویر)

  • کد خبر : 29888
  • 09 مهر 1398 - 18:28
شروع بیرحمانه شهربانو دامغانی نژاد در لیگ تکواندو (تصاویر)

فصل جدید لیگ تکواندو برای شهربانو دامغانی نژاد با قدرت آغاز شد. تکواندوکار وزن هشتم اسپریچو هم در مسابقه اول و هم در بازی دوم با اختلاف حریفانش را شکست داد. این خط بطلانی بر نمایش او در انتخابی ورود به اردوی تیم ملی است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ اسپریچو تهران تیم تازه وارد لیگ تکواندو در آغاز لیگ هر ۲ مسابقه خود از هفته‌های اول و دوم جام کوثر را با برد به پایان رساند. آن‌ها ابتدا ۵ بر ۳ تیم هیئت اشتهارد و سپس ۸ بر صفر تیم هیئت نظر آباد را شکست دادند.

شهربانو دامغانی نژاد در وزن هشتم به اضافه ۷۳ کیلوگرم در هر دو بازی برای اسپریچو روی شیاپ چانگ رفت و عملکردی درخور تحسین داشت. او سرحال و آماده و بیرحم، غیر قابل قیاس با مسابقات انتخابی ورود به اردوی ملی در اول مهرماه بود.

او ابتدا در مسابقه برابر هیئت اشتهارد ۳۱ بر ۳ زهرا باقرنیا را برد و سپس در مبارزه با نماینده هیئت نظر آباد، ۲۸ بر ۲ از سد زینب نصیری بود. آمادگی و اعتماد به نفس او، نکته قابل توجه، صرف نظر از نتایج او بود.

شهربانو البته در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی درگیر بیماری بود و سرماخوردگی و افت قوای بدنی مانع از ارائه عملکرد واقعی او شد. او برای این که بر این موضوع صحه بگذارد فقط به یک هفته زمان نیاز داشت. شروع بیرحمانه شهربانو دامغانی نژاد در لیگ تکواندو به روایت تصویر :

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.