13

کیمیا علیزاده : هنوز به آمادگی ایده آل نرسیده‌ام | لیگ امسال جذاب‌تر از گذشته است

  • کد خبر : 29916
  • 10 مهر 1398 - 6:44
کیمیا علیزاده : هنوز به آمادگی ایده آل نرسیده‌ام | لیگ امسال جذاب‌تر از گذشته است

کیمیا علیزاده ستاره المپیکی تکواندوی ایران تاکید کرد هنوز به آمادگی ایده آل نرسیده است. او در جریان هفته نخست لیگ تکواندوی بزرگسالان جام کوثر برابر پریسا ادراکی به میدان رفت و او را شکست داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ کیمیا علیزاده پس از مدت‌ها بازگشته است. غیبت او در میادین رسمی نزدیک به یک سال طول کشید و اکنون فرصت دیدن او روی شیاپ چانگ جام کوثر به دست آمده است. اتفاقی که همه را خوشحال می‌کند.

کیمیا در هفته نخست لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر در مسابقه تیمش لوازم خانگی کن مقابل هیئت تکواندو استان مرکزی مسابقه داد و توانست پریسا ادراکی را شکست دهد. این به معنای بازگشت رسمی او به میادین داخلی بود.

کیمیا پس از این حضور در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” گفت: تفاوت مسابقات لیگ امسال در مقایسه با سال‌های گذشته این است که ملی پوش‌ها در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و همه تیم‌ها برای قرار گرفتن روی سکو تلاش می‌کنند. واقعاً نمی‌توان پیش بینی کرد چه تیمی امسال قهرمان می‌شود و این به جذابیت‌های لیگ امسال کمک می‌کند.

او در مورد وضعیت جسمانی‌اش عنوان کرد: شرایط بدنی بدی ندارم اما واقعیت این است که هنوز به سطح آمادگی ایده آل خودم نرسیده‌ام و نیاز به زمان دارم. آسیب دیدگی‌های جزئی دارم و با وجود این مصدومیت‌ها تمرین می‌کنم و امیدوارم به سرعت بتوانم به وضعیت مورد نظرم برسم.

دختر مدال آور ایران در المپیک در مورد مصدومیتش در مسابقه با ادراکی گفت: آسیب دیدگی‌ام در جریان مسابقه هفته اول ابتدا نگران کننده بود و منتظر نظر پزشکم بودم تا وضعیت حضورم در اردوی ملی مشخص شود اما خوشبختانه این آسیب جدی نبود. مدت‌ها دور از میادین بوده‌ام و بازگشت به اوج نیازمند گذر زمان و تمرین و مسابقه بیشتر است.

گفتگو از : غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.