13

چشم امید شهربانو به مسابقات آزاد | دامغانی نژاد: در لیگ تکواندو هیچ تیمی زنگ تفریح نیست

  • کد خبر : 29921
  • 10 مهر 1398 - 7:11
چشم امید شهربانو به مسابقات آزاد | دامغانی نژاد: در لیگ تکواندو هیچ تیمی زنگ تفریح نیست

شهربانو دامغانی نژاد تکواندوکار شاخص تیم اسپریچو تهران پس از حضور در هفته اول و دوم لیگ تکواندو بانوان جام کوثر در مورد این مسابقات صحبت کرد. او تاکید کرده است که در لیگ تکواندو هیچ تیمی زنگ تفریح نیست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ شهربانو دامغانی نژاد یک هفته پس از ناکامی در مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی در لیگ مقتدرانه و متفاوت ظاهر شد. او در ترکیب اسپریچو در هر ۲ مسابقه‌اش برابر هیئت اشتهارد و هیئت نظر آباد بی حرف و حدیث پیروز مسابقه وزن هشتم بود.

دامغانی نژاد در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد عملکردش در انتخابی ورود به اردوی تیم ملی گفت: در روز انتخابی شرایط جسمانی نامساعدی داشتم. مبتلا به سرماخوردگی شدیدی شده بودم و روز انتخابی مصادف با اوج بیماری و ناتوانی من بود. ضعف بدنی و سردرد شدید باعث شد در انتخابی هیچ بازدهی نداشته باشم و طبیعی بود که نتیجه نگیرم.

او در مورد وضعیت جسمانی‌اش عنوان کرد: خوشبختانه بدنم در حال بازگشت است و در ۲ مسابقه هفته اول و دوم لیگ این را نشان دادم. به تدریج آماده‌تر می‌شوم. در هر ۲ بازی روز نخست جام کوثر هم برابر تیم اشتهارد و هم تیم نظرآباد، حریفانم را ۲ رانده کردم و از وضعیت فعلی خودم راضی هستم گرچه باید بهتر شوم چون مسابقات سختی در پیش است.

تکواندوکار تیم اسپریچو ادامه داد: لیگ امسال از این نظر با لیگ‌های گذشته تفاوت دارد که در آن تیمی که از قبل بازنده باشد نمی‌بینید. به عبارت دیگر در لیگ هیچ تیمی زنگ تفریح نیست. در همه تیم‌ها نفرات باکیفیت و خوبی حضور دارند و در سال‌های اخیر چنین لیگی با این ویژگی‌ها نداشته‌ایم.

شهربانو در مورد امیدش به حضور در تیم ملی گفت: ظاهراً قرار است در پایان پاییز مسابقات آزاد برگزار شود و این مسابقات فرصت دیگری برای همه تکواندوکاران است که خود را به کادر تیم ملی نشان دهند و بتوانند وارد اردوی ملی شوند. انگیزه زیادی دارم که در اردوی المپیک باشم. سخت تمرین می‌کنم و باید ببینیم خواست خدا چیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.