15

خواسته سرمربی دانشگاه آزاد از داوران لیگ تکواندو : دقت بیشتر لطفاً!

  • کد خبر : 29933
  • 10 مهر 1398 - 9:39
خواسته سرمربی دانشگاه آزاد از داوران لیگ تکواندو : دقت بیشتر لطفاً!

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد در پایان دیدارهای هفته اول و دوم لیگ تکواندو بانوان جام کوثر خواستار دقت بیشتر داوران لیگ کوثر به دلیل وابسته بودن نتایج تیم‌ها به تصمیمات آن‌ها شد.

ریحانه زین العادبدینی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره دیدارهای هفته اول و دوم لیگ کوثر اظهار کرد: اتفاق خوشحال کننده در مورد لیگ امسال این است که دو سه اسپانسر قوی وارد لیگ شده‌اند و از سوی دیگر بازیکنان مطرح و توانمند در تیم‌های مختلف حضور دارند و این به تعادل فنی لیگ کمک کرده است.

او ادامه داد: در لیگی که تیم‌های خوب و بازیکنان باکیفیت در آن فراوان هستند لیگ سنگین است و در نتیجه کار داوران ما سخت می‌شود. در برخی بازی‌ها اشتباهات داوری زیاد اتفاق می افتد. البته معتقد به مغرضانه بودن اشتباهات داوران لیگ تکواندو نیستم اما ما نیاز به دقت بیشتری از سوی داورانمان داریم زیرا حاصل زحمات یک تیم یا یک بازیکن در دست آن‌ها است.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: امیدوارم در لیگ کوثر از داورانی استفاده شود که از نظر سطح فنی در حد اعتبار این مسابقات هستند. البته که نسبت به عموم داوران لیگ تکواندو موضعی ندارم و می‌پذیرم که گاهی اشتباه رخ می‌دهد چنان که من مربی و بازیکن هم اشتباه می‌کنیم بلکه خواسته من، تمرکز بیشتر و درک اهمیت تلاش تیم‌ها برای نتیجه گیری است.

زین العابدینی تاکید کرد: تیم ما با نام هیئت اشتهارد در لیگ ثبت نام کرده بود و ما به دلیل طولانی شدن موضوع حضور دانشگاه آزاد در لیگ کوثر مشکلاتی داشتیم. دانشگاه آزاد همواره در جمع برترین‌های لیگ در رشته‌های مختلف حضور داشته و تلاش ما این است که در لیگ کوثر هم این اتفاق رخ دهد.

او عنوان کرد: برنامه ما حضور در مرحله نهایی لیگ است و تا آن زمان برنامه‌هایی برای تقویت تیم و قرار گرفتن دانشگاه آزاد در سطح فنی و کیفی بالاتر در نظر خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.