18

شهید فخار مشهد 1 صبای زنجان 4 | پیروزی آسان به کمک ثریا آقایی

  • کد خبر : 30036
  • 13 مهر 1398 - 13:09
شهید فخار مشهد 1 صبای زنجان 4 | پیروزی آسان به کمک ثریا آقایی

در دور برگشت رقابت های لیگ بدمینتون بانوان در مشهد تیم ذوب روی صبای زنجان به دیدار شهید فخار مشهد رفت و در حضور ثریا آقایی حریف خود را 4 بر یک مغلوب کرد.

آی دبلیو اسپورتس-  در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان در گروه یک در مشهد، جمعه 12 مهر تیم های شهید فخار مشهد و ذوب روی صبای زنجان در مشهد به مصاف هم رفتند که زنجانی ها همانند دور رفت برنده این بازی بودند.

در مسابقه رفت تیم ذوب روی صبای زنجان 5 بر صفر پیروز میدان بود اما در این بازی تیم میزبان یک برد در برابر حریف به دست آورد تا نتیجه 4 بر یک به سود صبای زنجان باشد.

ثریا آقایی که در دور رفت مسابقات غایب بود جایگزین ثمین عابد خجسته شد که در حال حاضر در ایران حضور ندارد. ثریا در مسابقه انفرادی اول شیرین حسینی از تیم شهید فخار مشهد را 2 بر صفر شکست داد.

فاطمه بابایی دیگر بدمینتون باز صبای زنجان به مصاف هانیه هویدا رفت اما 2 بر صفر برابر هویدا بازنده شد. سپس در اولین دیدار بخش دونفره و دوبل رقابت ها نسترن کرمی و فاطمه مقدم از صبای زنجان در یک بازی حساس 2 بر یک تیم دوبل هانیه هویدا و ساغر رفیعی از شهید فخار را شکست دادند.

در دیگر دیدار دو نفره هم ثریا آقایی و پریا اسکندری با نتیجه ۲ بر صفر برابر ساناز تقوی و نیلوفر باختری از شهید فخار به برتری رسیدند. در دیدار پایانی که در بخش انفرادی برگزار شد نیز پریا اسکندری ۲ بر صفر ساغر رفیعی را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.