15

نماینده البرز ۴ علم و ورزش گیلان ۱ | پیروزی بزرگ کرجی‌ها در لیگ بدمینتون

  • کد خبر : 30076
  • 14 مهر 1398 - 11:24
نماینده البرز ۴ علم و ورزش گیلان ۱ | پیروزی بزرگ کرجی‌ها در لیگ بدمینتون

تیم بدمینتون البرز با برتری برابر علم و ورزش گیلان به یک پیروزی بزرگ در لیگ بدمینتون دست یافت. آن‌ها شکست ۳ بر ۲ در بازی رفت در رشت را جبران کردند. البته این برد برای صعود البرز کافی نبود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بدمینتون بانوان در گروه دوم به میزبانی کرج، تیم البرز موفق شد با برتری ۴ بر یک برابر علم ورزش گیلان به پیروزی قاطعی دست پیدا کند.

کرجی‌ها که در بازی رفت در رشت ۳ بر ۲ مغلوب شده بودند این بار مجال موفقیت به نماینده گیلان ندادند. آن‌ها این پیروزی را از برد ۲ بر یک مریم برزگری برابر نازنین زمانی ستاره تیم علم و ورزش گیلان در مسابقه نخست انفرادی استارت زدند.

در دومین مسابقه انفرادی، پیروزی ۲ بر یک کیانا هاشمی از البرز بر ساره امینیان از علم و ورزش گیلان، شوک دوم را به علم و ورزش وارد کرد. در این بازی هاشمی ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۵ پیروز شد و یک گیم را نیز امینیان ۲۱ بر ۱۱ به سود خود خاتمه داد.

در مسابقه دوبل اول، یگانه تفریشی و نازنین زمانی از علم و ورزش امید را به تیم گیلانی بازگرداندند. آن‌ها ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۹ در دو گیم، تیم دوبل نغمه مهرجو و کیمیا ساسانی را شکست دادند.

در دومین مسابقه دوبل، زهرا کهریزی و کیانا هاشمی از البرز به راحتی و در دو گیم با امتیازات ۲۱ بر ۵ و ۲۱ بر ۱۲ تیم دو نفره ماهدیس غلامی و شفق کاظم پور را شکست دادند و برد میزبان را نهایی کردند.

در دیدار آخر دو تیم در سینگل سوم، زهرا کهریزی از البرز ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۲ برابر یگانه تفریشی به پیروزی رسید و پیام آور پیروزی قاطع ۴ بر یک برای البرز شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.