13

نظر “نیا علی” پس از طلای دو و میدانی جهان : با فرزندانمان قوی تریم

  • کد خبر : 30258
  • 20 مهر 1398 - 12:25
نظر “نیا علی” پس از طلای دو و میدانی جهان : با فرزندانمان قوی تریم

“نیا علی” دو و میدانی کار آمریکایی پس از طلای دو و میدانی جهان اعلام کرد که برای او دو و میدانی کارانی که پس از وضع حمل و مادر شدن به میادین بازگشته اند الهام بخش هستند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از فارس، «نیا علی» دونده زن ایالات متحده در ماده دو ۱۰۰ متر مانع زنان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان به میزبانی قطر توانست قهرمانی را از آن خود کند و با دو فرزندش جشن قهرمانی بگیرد.

او که مدال نقره المپیک را هم در کارنامه دارد، در این باره به سایت جهانی دو و میدانی گفت: داشتن فرزند ما را قوی‌تر می‌کند و هیچ ضعفی در مورد داشتن بچه وجود ندارد. به عبارت دیگر داشتن فرزند مانعی برای قهرمانی و موفقیت نیست.

جالب است بدانید او سی سال سن دارد و در زندگی مشترک خود صاحب یک پسر ۴ ساله و یک دختر یک ساله شده است. نیا علی تاکید کرد: چطور برخی افراد فکر می‌‌کنند ما بخاطر داشتن فرزند موفق نخواهیم شد؟ هرگز چنین فکری نمی کنم و امروز این را ثابت کردم.

نیا علی با اشاره به اینکه تاکنون عنوان قهرمانی جهان در کارنامه نداشته، گفت: این برای من فوق العاده است و شگفت زده هستم. «شِلی آن» و «آلیسون» و همه زنانی که پس از بچه دار شدن به دنیای قهرمانی بازگشتند برای من الهام بخش هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.