برنامه رقابت ساره جوانمردی و سمیرا ارم و رقیه شجاعی در پارا تیراندازی قهرمانی جهان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

برنامه رقابت ساره جوانمردی و سمیرا ارم و رقیه شجاعی در پارا تیراندازی قهرمانی جهان

  • کد خبر : 30318
  • 20 مهر 1398 - 10:42
برنامه رقابت ساره جوانمردی و سمیرا ارم و رقیه شجاعی در پارا تیراندازی قهرمانی جهان

برنامه رقابت ساره جوانمردی و سمیرا ارم و رقیه شجاعی در پاراتیراندازی قهرمانی جهان مشخص شد. دختران تیرانداز ایران در استرالیا به دنبال کسب سهمیه حضور در پارالمپیک توکیو هستند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مسابقات پارا تیراندازی قهرمانی جهان از امروز در استرالیا آغاز می‌شود و تیم ملی ایران با ۶ ورزشکار شامل ۳ ورزشکار زن در این مسابقات حاضر است.

ساره جوانمردی ستاره بین المللی پارا تیراندازی ایران به همراه رقیه شجاعی و سمیرا ارم، زنان تیرانداز ایران در استرالیا هستند. همچنین ساره جوانمردی به عنوان پرچمدار ایران در این مسابقات حضور داشت.

ساره جوانمردی و سمیرا ارم نمایندگان ایران در رشته تپانچه هستند و همچنین رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ است. بر این اساس در آغاز این مسابقات امروز شنبه ۲۰ مهر، رقیه شجاعی در ماده تفنگ ۱۰ متر درازکش کلاس SH۱ با حریفان مسابقه می‌دهد.

سه شنبه ۲۳ مهر رقابت ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر با حضور ساره جوانمردی و سمیرا ارم برگزار می‌شود و چهارشنبه ۲۴ مهر در ماده تفنگ ۱۰ متر ایستاده در کلاس SH۱، رقیه شجاعی با سایرین مسابقه خواهد داد.

همچنین پنجشنبه ۲۵ مهر مسابقه ماده تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان با حضور ساره جوانمردی و سمیرا ارم برگزار می‌شود. نزدیک به ۳۰۰ ورزشکار از ۵۵ کشور جهان در این مسابقات در استرالیا گرد هم آمده‌اند. در این پیکارها ۵۳ سهمیه پارالمپیک توکیو نیز توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.