13

رضایی علاوه بر مربی، یک حامی است| مهسا کمالی: از انتخابم کاملا راضی‎ام

  • کد خبر : 30352
  • 18 مهر 1398 - 16:35
رضایی علاوه بر مربی، یک حامی است| مهسا کمالی: از انتخابم کاملا راضی‎ام

ستاره این روزهای تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان از انتخابی که در ابتدای فصل انجام داده است کاملا راضی به نظر می‎رسد و تمام فکر و ذهن او قهرمانی با تیم جدیدش است.‎

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مهسا کمالی بازیکن تاثیرگذار تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان که در ابتدای فصل از پالایش نفت آبادان به جمع شاگردان عاطفه رضایی اضافه شده است، در هفته های اخیر در فرم بسیار خوبی قرار گرفته است و با به ثمر رساندن پنج گل حساس نقش پررنگی در موفقیت های اخیر تیمش دارد. کمالی علاوه بر نمایشی تحسین برانگیز در زمین که چشم ها را به خود خیره می کند، خوشحالی های پس از گل عجیب و غریبی را نیز از خود به معرض نمایش می گذارد. این بازیکن زنجانی پس از گل زدن سر از پا نمی شناسد با پریدن در بغل هم تیمی هایش به سوژه خوبی برای عکاسان بدل شده است.

گفتگوی اختصاصی مهسا کمالی با آی دبلیو اسپورتس را در ادمه خواهید خواند.

ابتدا بصورت کوتاه خودتان را معرفی کنید؟
مهسا کمالی هستم ۲۵ ساله متولد زنجان. دو ساله عضو تیم ملی فوتسال هستم و خوشبختانه توانستم به همراه تیم ملی مقام قهرمانی آسیا در تایلند را بدست بیاورم. همچنین سابقه دو فصل حضور در باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، یک فصل ملی‌حفاری و یک فصل پالایش‌نفت آبادان را در کارنامه دارم.

شما ابتدای فصل تصمیم به حضور در مس رفسنجان نایب قهرمان فصل گذشته گرفتید. به نظر می‌رسد از این انتخاب کاملا راضی هستید. درسته؟
بله. بسیار راضی هستم از انتخابم.

چه شد مس رفسنجان را انتخاب کردید؟شرایط در اینجا چطور است؟
با اینکه امسال پیشنهادات زیادی داشتم اما ترجیح دادم مس رفسنجان را انتخاب کنم به دلیل اینکه این تیم پارسال نایب قهرمان لیگ برتر شده بود. از طرفی هم یک تیم بدون حاشیه و یک‌دل بودند و خیلی بازیکنان پرتلاش با هدف و انگیزه بالا در این تیم حضور دارند. علاوه بر این خانم اعتدادی یکی از بهترین بازیکنان جهان هم در این تیم حضور دارند. خداروشکر شرایط اینجا خوبه و آرامش بسیار زیادی اینجا وجود دارد.

در هفته های اخیر هم نتایج خوبی گرفتید و هم شما در فرم آمادگی ایده‌آلی قرار دارید. چه هدفی را دنبال می‌کنید در این فصل؟
امسال هدف ما قهرمانی لیگ برتر است. خداراشکر که هم تیم در بهترین فرم خودش قرار دارد و هم شخص خودم. بسیار از این موضوع خوشحالم.

امسال با توجه به حضور تیم‌های مدعی از جمله خراسان رضوی و سایپا، شانس مس برای قهرمانی چه میزان است؟
فکر می‌کنم که امسال رقابت لیگ فوق‌العاده نزدیک به هم و هیجان انگیزتر از فصل های گذشته است. ما تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم و امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنیم.

در کورس خانم گلی قرار داشتید اما به یکباره ضعف فنی برخی تیم‌ها باعث شد که رقبا فاصله بگیرند. نیم‌نگاهی به این عنوان دارید؟

نه اینکه بگم خانم گلی برایم اصلا مهم نیست؛ اما به نظرم مهم‌تر از این عنوان، قهرمانی تیم مس رفسنجان در لیگ است. در کنار قهرمانی سعی بر این دارم ک نیم‌نگاهی هم به این عنوان داشته باشم. تا پایان بازی‌ها هنوز زمان زیادی باقی مانده و امیدوارم که این فاصله را جبران کنم.

خوشحالی های بعد از گل جالب و پرهیجانی دارید که مختص به خودتان است. در این مورد توضیح می‌دهید؟
(باخنده) بله. این خوشحالی‌ها از تیم دانشگاه آزاد شروع شد که در آنجا با خانم اعتدادی هم تیمی بودم. اما در کل عاشق گل زدن هستم و بعد از گل زدن انرژی بالایی دارم.

نقش عاطفه رضایی در موفقیت مس رفسنجان؟
کمتر مربی‌ای در لیگ برتر به مهربانی و صمیمیت خانم رضایی دیده ام. واقعا نقش ایشان جدا از مربی، به عنوان ‌یک حامی و دوست در تیم کاملا مشخص است. مربی‌ای صبور و دوست‌داشتنی که حامی تک تک بازیکنان تیم است.

سخن پایانی؟
تشکر ویژه دارم از تمام کسانی که برای مس رفسنجان تلاش می‌کنند. امیدوارم که با تلاش بچه‌ها و توکل به خداوند، امسال با قهرمانی فصل را به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.