15

آرمینا صادقیان : قرار است بابت کسب سهمیه، ماهانه 5 میلیون تومان حقوق بدهند

  • کد خبر : 30480
  • 20 مهر 1398 - 10:10
آرمینا صادقیان : قرار است بابت کسب سهمیه، ماهانه 5 میلیون تومان حقوق بدهند

آرمینا صادقیان ستاره مستعد جوان و اهل ایلام تیراندازی ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو شده است اذعان کرد به او قول پاداش و حقوق ماهانه میلیون تومانی داده شده اما هنوز خبری از این پاداش و حقوق نیست.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از فارس، آرمینا صادقیان عضو تیم ملی تیراندازی که موفق شد پس از نجمه خدمتی سهمیه دوم تفنگ را در المپیک توکیو ۲۰۲۰ برای ایران کسب کند گفت: من در مسابقات جهانی مونیخ پیش از اعزام به مسابقات جهانی ریو در جمع ۹ نفر برتر بودم امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد کسب سهمیه المپیک چیست،گفت: واقعاً الان شرایط خیلی سخت شده است تمرینات باید جدی باشد اما مشکل فشنگ داریم امیدوارم این مشکل حل شود.

وی که در برنامه رکورد شبکه سوم سیما حضور یافته بود، در پاسخ به این سؤال که آیا شما پاداش‌های خود ر ا گرفته‌اید یا خیر، گفت:‌ فعلاً پاداشی دریافت نکرده‌ایم و قولی از لحاظ مبلغ پاداش نداده‌اند در واقع در حد و اندازه حقوق قرار است بدهد. در حال حاضر ماهی ۵ میلیون تومان از طرف کمیته پرداخت می‌شود که هنوز آن را نگرفتم.

صادقیان درباره پیش بینی‌اش از حضور در المپیک گفت: تمرینات خوبی را با خانم هاشمی انجام داده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم با ادامه این روند در المپیک نتیجه بگیریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.