15

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان | روز غم انگیز اصفهانی‌ها و آغاز مقتدرانه شهرداری سیرجان

  • کد خبر : 30488
  • 19 مهر 1398 - 14:05
هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان | روز غم انگیز اصفهانی‌ها و آغاز مقتدرانه شهرداری سیرجان

هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۵ مسابقه به پایان رسید. در مهم ترین بازی هفته در اصفهان، سپاهان با ۲ گل مغلوب آذرخش کردستان شد و هیئت البرز، پالایش گاز ایلام و شهرداری سیرجان حریفانشان را گلباران کردند. عادت کنیم به بازگشت نتایج یک طرفه!

به گزارش آی دبلیو اسپورتس، هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۱۹ مهر برگزار شد و بدین ترتیب فصل جدید لیگ برتر رسما گشایش یافت. در هفته ای که ۵ بازی برگزار شد ۲۲ گل به ثمر رسید و میانگین ۴.۵ گل در بازی در شرایطی رقم خورد که نتایج یک طرفه و فاصله فنی دسته ای از تیم ها با یکدیگر سبب این اتفاق شد و خواهد بود.

همیاری آذربایجان غربی صفر شهرداری سیرجان ۶ / چترنور با هت تریک آمد

در دیداری دیگری در هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان، همیاری در ارومیه برابر شهرداری سیرجان کبریت بی خطر بود. آن ها از امتیاز بازی در خانه هیچ بهره ای نبردند. شهرداری سیرجان به لطف هت تریک افسانه چترنور و دو گل شبنم بهشت پیروز این میدان شد.

سیرجان دو فصل است که در حسرت قهرمانی است و امسال برای رسیدن به این هدف باید با شهرداری بم و آذرخش کردستان بجنگد.

هیئت فوتبال البرز ۷ آویسا خوزستان ۱ / نمایش صعیف آویسا در گام اول

آویسا، تیم تازه وارد لیگ برتر فوتبال بانوان در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال بانوان نمایشی ضعیف داشت. آن ها ۷ گل از هیئت البرز خوردند که سارا قمی یک تنه ۵ گل در این بازی به ثمر رساند.

درخشش کاپیتان فصل گذشته ملوان در این بازی نوعی یادآوری در مورد این مطلب بود که سارا قمی همچنان آماده و سرحال است. او در سال های پایانی فوتبالش همچنان در اوج قرار دارد. مریم محمدی و فاطمه خندان دیگر گلزنان این بازی برای هیئت البرز بودند.

سپاهان اصفهان صفر آذرخش کردستان ۲ / شروع ناامید کننده بیان محمودی در سپاهان

در اصفهان سپاهان میزبان آذرخش کردستان بود و در همین گام اول با ۲ گل برابر آذرخش کردستان شکست خورد. فاطمه قاسمی و سمیه خرمی گل های تیم آذرخش را به ثمر رساندند. میزبان  از دقیقه ۴۹ بازی با اخراج زهرا پور حیدر، ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

این شروعی ناامید کننده برای بیان محمودی در تیم جدیدش سپاهان است. تغییر و تحولات در سپاهان در حد و اندازه ای نیست که سپاهان در برابر تیمی مدعی چون آذرخش عرض اندام کند.

پالایش گاز ایلام ۵ ذوب آهن اصفهان صفر / رونمایی از چهره جدید ذوب آهن

دریافت ۵ گل از پالایش گاز ایلام آن هم در هفته اول لیگ برتر به معنای رونمایی از چهره جدید ذوب آهن است. تیمی که نسبت به فصل گذشته تغییرات اساسی به خود می بیند و بی شباهت به تیم فصل گذشته است.

زهرا حاتم نژاد مهاجم کهنه کار فصل گذشته راه یاب ملل کردستان در این بازی یک تنه ۴ گل برای پالایش ایلام زد و یک گل نیز سهم کوثر عنبری بود.

زاگرس شیراز ۱ پارس جنوبی بوشهر صفر / پیروزی میلی متری

زاگرس که تا همین چند روز قبل مشخص نبود در لیگ برتر شرکت می کند یا خیر، سرانجام پس از عبور از گردنه حضور یا غیبت، وارد لیگ شد و با تک گل بتول قاسمی پیروز میدان بود.

در مورد عیار واقعی زاگرس شیراز و پارس جنوبی که البته همواره با مشکلات مالی روبرو بوده است باید صبور بود اما بعید است آن ها بتوانند تیم فوق العاده ای نشان دهند.

شهرداری بم در دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان به دلیل عدم حضور ملوان سه بر صفر برنده شد. باید دید وضعیت ملوان در آینده چه خواهد شد. اگر آن ها از لیگ کناره گیری کنند لیگ 11 تیمه پیش خواهد رفت.

جدول رده بندی تا پایان هفته اول


لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.