19

هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان | گرد و خاک مس و نامی نو و پیروزی پرتلفات سایپا

  • کد خبر : 30512
  • 19 مهر 1398 - 18:31
هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان | گرد و خاک مس و نامی نو و پیروزی پرتلفات سایپا

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان مس رفسنجان و نامی نو اصفهان حریفان خود را با خاک یکسان کردند. سایپا در یک بازی پربرخورد و پرتلفات رهیاب گستر را شکست داد و حفاری یک برد خفیف را به دست آورد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری شش دیدار برگزار شد، در این هفته هیئت فوتبال خراسان رضوی با قرعه استراحت روبرو بود و مدعیان برای کسب پیروزی کار آسانی داشتند.

تهدیدی در کار نبود. جز شهروند ساری که در کرمان، دختران کویر را متوقف کرد سایر بازی ها با نتایجی همراه بود که پیش بینی می شد. شهین افلاکی این هفته نیز گلزنی کرد، زهرا قلی زاده برای رفسنجان پوکر کرد و مهسا نظری نیز در بازی اصفهان موفق به هتر تریک شد.

سایپا ۵ رهیاب تهران ۱ / سایپا پیروز دربی تهران

یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته در تهران بین دوتیم سایپا و رهیاب تهران برگزار شد، این دیدار از سرعت بالایی برخوردار بود اما دو تیم بازی فنی سطح بالایی را به نمایش نگذاشتند، رهیاب گستر باوجود موقعیت های خوبی که داشت نتوانست از آنها استفاده کند.

از نکات منفی این بازی بی دقتی بازیکنان در پاسکاری‌ها و ضربات آخر بود، گرایش دو تیم به بازی فیزیکی سبب شد این بازی، پربرخورد و درگیرانه در آب درآید. فرشته کریمی و شهین افلاکی در این بازی با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شدند و افلاکی نیز لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد.

در نهایت این شاگردان نیلوفر اردلان بودند که توانستند از با گل‌های مارال ترکمان، شهین افلاکی، مهدیه محمدزاده و دوگل آرزو صدقیانی زاده سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند.

شهین افلاکی در روزی که سارا شیربیگی همراه تیمش استراحت می‌کرد نتوانست اختلاف خود را با صدر گلزنان کم کند و همچنان خانم گل لیگ به نام بازیکن فرصت طلب هیئت فوتبال خراسان رضوی باقی ماند.

دریژنو فرخ شهر ۴ پالایش نفت آبادان ۸ /عقده گشایی نفتی ها مقابل دریژنو

در هفته هشتم پالایش نفت آبادان ۸ بر ۲ بازی را به هیئت فوتبال خراسان رضوی در خانه واگذار کرد و شکست سنگینی را متحمل شد پالایش که تا به امروز تنها در یک بازی موفق به پیروزی شده بود امروز برای حفظ آبروی خود به مصاف دریژنو فرخ شهر رفت،

هرچند شانس پالایش در این بازی بیشتر بود اما پیش بینی چنین شکستی کمی دشوار بود چرا که دریژنو نشان داده شانس زیادی در هر بازی برای کسب امتیاز ندارد اما حریف دست و پا بسته ای نیست و با تمام توان می‌جنگد.

فرخ‌شهری ها باز هم نتوانستند از شکست بگریزند و همچنان در حسرت برد و امیدوار منتظر معجزه هستند. آن ها ممکن است با این روند نیم فصل را بدون امتیاز به پایان ببرند. پالایش نفت نیز با این برد یک پله بالا رفت و جای شهروند ساری را در رده دوازدهم گرفت.

حفاری اهواز ۳ پویندگان فجر شیراز ۲/ اهوازی ها پیروز بازی شش امتیازی

پویندگان صنعت فجر شیراز که با ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفته اند در تلاش بودند با پیروزی مقابل ملی حفاری صعودی سه پله‌ای در رده بندی داشته باشند.

ملی حفاری اهواز نیز برای ماندن در کورس محکوم به پیروزی در خانه بود بازی پایاپای دوتیم در نتیجه نیز مشخص بود و تنها برگه برنده حفاری در این دیدار بازیکن حریف بود فهیمه زارعی و سحر پاپی دوگلزن تیم ملی حفاری بودند و تیر خلاص به پویندگان را بازیکن خودی وارد دروازه کرد.

حفاری با این پیروزی در روز استراحت تیم رده سومی هیئت خراسان رضوی، یک پله بالا رفت و جای این تیم را در رده سوم تصاحب کرد.

مس رفسنجان ۹ پارس آرای شیراز صفر/ بحران همچنان در پارس آرا

تیم بحران زده پارس آرای شیراز که قربانی قول و قرار مسئولین شده و از بی‌مهری‌ها رنج می‌برد سنگین‌ترین شکست این هفته مقابل مس رفسنجان را متحمل شد. پارس آرا پس از عملکرد خوب در آغاز لیگ، وارد رقابت با تیم های نیمه بالای جدول شده و در همه بازی ها بازنده شده است.

زهرا قلی زاده با پوکر در این بازی ستاره میدان بود و بعد از آن مهسا کمالی با دو گل، سهیلا رودسری، سحر زمانی و هما آقایی دیگر گلزنان این تیم بودند. تیم یکدست و هماهنگ مس رفسنجان روزهای خوشی را سپری می کند.

دختران کویر مس کرمان ۲ شهروندساری ۲ /ساری ترمز دختران کویر را کشید

شهروند ساری با وجود اینکه از ابتدای فصل تنها سه امتیاز بدست آورده بود امروز توانست تیم دختران کویر مس کرمان را با دوگل در خانه متوقف کرد.دو قلوهای کریمی نسب (نجمه و نرجس) گل‌های مس را بین خود تقسیم کردند و زینب ابراهیمی و نسیم نوازنده نیز گلزنان شهروندساری بودند.

تک امتیاز این بازی در جایگاه شهروند ساری تاثیری نداشت اما کرمان را از جایگاه پنجم پایین کشید. دختران کویر پیروزی مهمی را در این بازی از دست دادند. این تساوی برای آن ها دست کمی از شکست ندارد.

نامی نو اصفهان ۸ ستارگان ورامین صفر/ پیروزی اصفهانی‌ها مقابل ستارگان ورامین

مدافع عنوان قهرمانی از ابتدای فصل در قامت یک قهرمان ظاهر نشده و باتوجه به حضور بازیکنان خوبی که دارد نشانی از تیم سال گذشته ندارد، نامی‌نو هفته گذشته استراحت کرد و در این بازی مقابل ستارگان ورامین قرار گرفت که هفته گذشته جو متشنجی را تجربه کرده بودند و تا مرز انحلال پیش رفتند قرار گرفت.

مهسا نظری با هتریک در این بازی بیشترین گل را به ثمر رساند و بعد از آن مهتاب بنایی با دوگل، مهسا علی‌ مددی ، نسترن مقیمی و فهیمه اعظمی اسم خود را به عنوان گلزن ثبت کردند.

نامی نو این پیروزی به رده پنجم جدول صعود کرد و اوضاع بحرانی ستارگان ورامین ادامه یافت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.