سلبریتی های عرصه هنر و حمایت از ورزش بانوان؛ چرا فقط فوتسال؟ | IWSports | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

سلبریتی ها و حمایت از ورزش بانوان؛ چرا فقط فوتسال؟

  • کد خبر : 3071
  • 26 فروردین 1397 - 14:04
سلبریتی ها و حمایت از ورزش بانوان؛  چرا فقط فوتسال؟

برگزاری مسابقه دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان برابر اوکراین بار دیگر فرصتی برای حمایت از تیم ملی فوتسال توسط سلبریتی های عرصه هنر پدید آورد. اتفاقی مثبت اما همراه با این سوال: چرا فقط فوتسال؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports  ؛ نقش آفرینی باران کوثری در نقش یک بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در فیلم عرق سرد سبب شد پای فوتسال به عرصه سینما باز شود که جلوه ای از آن حضور باران کوثری در قواره یک تماشاگر مشتاق و دو آتشه برای تیم ملی فوتسال در بازی با ایتالیا بود.

باران کوثری، رخشان بنی اعتماد، مهناز افشار،هانیه توسلی  و بهاره رهنما با انتشار عکس هایی از تیم ملی فوتسال زنان ایران از مردم برای تماشای بازی ایران و اوکراین در روزهای یکشنبه و سه شنبه دعوت کردند .

به عبارت دیگر فوتسال بانوان ، این مدل حمایتی چهره های برجسته زنان سینماگر از خود را مدیون عرق سرد و آشنایی آن ها با فوتسال است اما تکلیف سایر رشته ها و ورزشکاران چه می شود؟

حمایت خاص سینمایی ها از فوتسال بانوان نشانگر شناخت پایین آن ها از عرصه ورزش بانوان تا پیش از پدیداری عرق سرد است چنان که در حال حاضر هم آن ها مخاطبان پرتعداد خود در شبکه های اجتماعی را به سوی فوتسال سوق می دهند و نه به طور کلی ، ورزش بانوان. آن هم در شرایطی که رشته های موفق در عرصه ورزش بانوان و ورزشکاران مظلومی که نیاز به حمایت دارند ، کم نیستند.

مخلص کلام این که حمایت چهره های هنری از فوتسال بسیار ارزشمند است اما این حمایت نباید جنبه انحصاری به خود بگیرد.  سلبریتی ها به گونه ای رفتار کنند که جامعه ورزش آن ها را در کنار خود بداند و نه انحصارا جامعه فوتسال.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.