23

برگزاری مسابقات موتور کراس بانوان کشور با حضور 32 دختر موتور سوار

  • کد خبر : 30865
  • 21 مهر 1398 - 10:09
برگزاری مسابقات موتور کراس بانوان کشور با حضور 32 دختر موتور سوار

مسابقات موتور کراس بانوان کشور با حضور ۳۲ دختر موتور سوار برگزار شد. دختران موتور سوار در این مسابقات در ۵ کلاس با هم رقابت کردند. رشته‌ای که به تدریج علاقه‌مندان خود را در بخش زنان جذب می‌کند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مسابقات موتور کراس بانوان کشور گرچه اولین رویداد این رشته در بخش بانوان نبود اما یکی از گام‌های آغازین برای پاسخگویی به علاقه‌مندی دختران به این رشته مهیج به حساب می‌آید.

این مسابقات در حقیقت اولین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور است که در مجموعه آیلند تهران برگزار شد و ۳۲ نفر از ۸ استان در آن شرکت داشتند. شاید عدد ۳۲ نفری برای رقابت‌های قهرمانی کشور رقم قابل ملاحظه‌ای نباشد اما باید این نکته را در نظر گرفت که موتورسواری بانوان و به خصوص موتور کراس در بخش زنان در اولین گام‌های خود قرار دارد.

در این مسابقات در کلاس ۶۵ سی سی حرفه‌ای نازنین فاطمه سلیمان پور قهرمان شد و بهار عباسی و هستی رضایی دوم و سوم شدند و در کلاس ۱۵۰ سی سی حرفه‌ای این بار هستی رضایی قهرمان شد و مهدیس حیدر نژاد و هلیا کوچک سلیمی در رده‌های بعدی ایستادند.

همچنین در کلاس ۱۵۰ سی سی آماتور عنوان نخست به مهتاب پلارک رسید که بالاتر از رکسانا معدن کن و سپیده قاسمی قرار گرفت و در کلاس ۲۵۰ سی سی آماتور، مبینا عسگری، پریسا حسنی و نرگس زمانی اول تا سوم شدند.

همچنین فیروزه سید مهدی نائب رئیس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه مسابقات موتور کراس بانوان از برنامه ریزی کمیته آموزش فدراسیون برای تشکیل دوره‌های آموزشی بانوان در دو بخش موتور کراس و موتور ریس خبر داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.