12

دلخوری به جا مانده از مراسم برترین‌ها| چترنور: پیشنهاد مالی شهرداری سیرجان خوب بود و ماندم

  • کد خبر : 31028
  • 24 مهر 1398 - 4:15
دلخوری به جا مانده از مراسم برترین‌ها| چترنور: پیشنهاد مالی شهرداری سیرجان خوب بود و ماندم

مهاجم گلزن شهرداری سیرجان هنوز هم نسبت به مراسم برترین‌های فوتبال ایران ناراحت است و نمی‌تواند انتخاب‌های انجام شده را بپذیرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – یکی از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم شهرداری سیرجان در فصل گذشته یک دختر زنجانی بود. افسانه چترنور که از مقطعی اوج گیری تیمش را با گل‌های پرشمار که به ثمر رساند، گره زد و در پایان فصل نیز بعد از زهرا قنبری 51 گله به عنوان دومین گلزن لیگ بانوان شناخته شد. چترنور فصل جدید را هم با دو گل استارت زده و به دنبال تکرار عملکرد عالی فصل گذشته و حتی خانم گلی است.

وی در رابطه با تداوم حضورش در ترکیب بانوان شهرداری سیرجان به آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: من در نقل و انتقالات با شهرداری سیرجان به توافق مالی رسیدم و قراردادم را تمدید کردم. باشگاه شهرداری به وعده هایش عمل می‌کند و در این چند سال هم در شهرداری جزو مدعیان قهرمانی بوده‌ایم و همه این شرایط خوب در این تیم باعث شد قراردادم را تمدید کنم. البته از یکی از تیم‌های فوتسال پیشنهاد خیلی خوبی داشتم اما قرارداد من به شهرداری سه ساله بود.

در مقطعی که بازیکنان لیگ بانوان مشغول استراحت بودند، چترنور با تیم سایپای مشهد در لیگ یک قرارداد بست. وی در اینباره گفت: شهر زنجان امكانات تمرين فوتبال بانوان را ندارد؛ به همین دلیل نمی‌خواستم شرایط بازی را از دست بدهم و از شرايط تمرينی دور باشم. با توجه به نداشتن امكانات در شهرم بعد از اتمام ليگ طی برنامه ريزی كه كردم به تيم سايپا مشهد پيوستم. پیشنهاد مالی این تیم هم مزید بر علت شد که برای مدتی به مشهد بروم.

وی در مورد حضور برخی بازیکنان در تیم‌های لیگ یکی و در شهر خود گفت: به نظر من نباید این اجازه به بازیکنان داده می‌شد تا فرصت برای بازیکنان کم تجربه تر هم به وجود بیاید. اما از نظر قوانین فدراسیون همه نقل و انتقالات قانونی بودند و سطح لیگ یک نیز به خاطر حضور بازیکنان لیگ برتری بسیار بالا بود.

چترنور در پاسخ به اینکه آیا در فصل جدید به دنبال خانم گلی لیگ برتر بانوان است، گفت: من از كودكی ياد گرفتم كه هميشه برای زندگی هدف تعيين كنم و هر سال برای خودم اهداف جديدی مشخص مي‌كنم . من در سال ٩٦ نفر سوم گلزنان شدم و سال ٩٧ هم دومين گلزن شدم؛ مي‌دانم كسب هر عنوان ديگری در فوتبال بانوان برای من شدنی است.

این مهاجم گلزن در مورد بازیکنان جدا شده از جمع تیم فصل قبل شهرداری و اینکه آیا این تیم ضعیف‌تر شده است، گفت: من از سال ٩٤ عضو اين تيم هستم. امسال همواره سياست باشگاه و كادرفنی ما جذب بازيكنان جديد بود. ميانگين سنی بازيكنان ما زير ١٨ سال بوده و فكر مي‌كنم كادر فنی ما از اينكه بازيكنان با تجربه را از دست داده و به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند، هیچ ترسی ندارد. این سیاست چندین ساله باشگاه و کادرفنی بوده و امیدوارم هرچه سریعتر بازیکنان جوانا به ترکیب اضافه شوند و به خودباوری برسند.

چترنور در مورد دلخوری‌اش بعد از مراسم انتخاب برترین‌های سال فوتبال ایران و دلداری هم تیمی‌هایش در فضای مجازی گفت: بايد بگويم خانم زهرا سربالی بازيكن شايسته و خيلی خوبی است. اما فكر مي‌كنم اگر كارشناسان نتايج بازی پارسال تيم ها را دنبال كنند متوجه مي شوند كه چه بازيكنی بايد بهترين بازيكن مي شد و چه بازيكنی بيشترين امتياز را برای تيمش گرفت. هنوز هم نمی دانم طبق چه معیاری بهترين را مشخص مي كنند. فكر مي‌كنم فدراسيون در حق من كوتاهی كرد و از تيم نايب قهرمان كسی را كانديدا اعلام نکردند. هر چند حق من بيشتر از كانديدا شدن بود.

وی در پایان اظهار داشت: برای همه بازیکنان شهرداری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به قهرمانی برسیم. بايد از پدرم كه هميشه مثل كوه پشتم بوده تشكر كنم؛ و همچنين از مدير عامل باشگاه و كادر فنی كه هميشه ما را حمايت كردند.

تاریخ

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.