21

آموزش قوانین تکواندو به 300 مربی زن در تهران

  • کد خبر : 3110
  • 24 فروردین 1397 - 18:44
آموزش قوانین تکواندو به 300 مربی زن در تهران

دبیر هیات تکواندو استان تهران از برگزاری سمینار هماهنگی و باز آموزی سالیانه مربیان زن با شرکت 300 مربی در خانه تکواندوی پایتخت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از ایرنا ؛ مسعود لشگری  اظهار کرد: سمینار هماهنگی و بازآموزی سالیانه مربیان استان تهران به منظور هماهنگی و دانش افزایی مربیان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره فنی، 300 مربی در تمام درجات به مدت 2 روز (23 و 24 فرودین) در خانه تکواندو پایتخت زیر نظر زهرا افتخاری، افسانه معین شیرازی و مینو مداح در 2 بخش پومسه و کیوروگی با آخرین تغییرات مربیگری در سال جدید آشنا شدند.

دبیر هیات تکواندو استان تهران خاطرنشان کرد: این مربیان آموزش های لازم را در فضای سایبری، اخلاق و آسیب ها در فضای مجازی توسط کارشناس پلیس فتا دیدند.

وی به پستی شدن احکام زرد ، سبز و آبی هوگوپوشان اشاره کرد و افزود: به هرمربی کد کاربری داده شده تا از اول خرداد نسبت به گرفتن احکام شاگردان خود اقدام کنند.پستی شدن احکام این امکان را در اختیار مربیان قرار می دهد تا بدون حضور به هیات استان و حوزه و شهرستان ها، احکام را جلوی درب منازل هنرجویان دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.