18

آسیب دیدگی دردسرساز ؛ افسانه شفیعی از تیم ملی تیر اندازی با کمان خداحافظی کرد

  • کد خبر : 3124
  • 26 فروردین 1397 - 20:48
آسیب دیدگی دردسرساز ؛ افسانه شفیعی از تیم ملی تیر اندازی با کمان خداحافظی کرد

پایان دوران حرفه ای برای افسانه شفیعی فرا رسیده است. آسیب دیدگی این عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در بخش کامپوند سبب شد او برنامه آماده سازی اش در راه بازی های آسیایی جاکارتا را رها کند و از دنیای تیراندازی با کمان کنار برود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از ایسنا ، افسانه شفیعی گفت: 3 سال و نیم است که عضو تیم ملی کامپوند هستم و در طی این مدت ۵ مقام جهانی و آسیایی و 18 مقام کشوری کسب کردم. متاسفانه نزدیک به ۴ ماه است که از ناحیه کتف چپم دچار آسیب‌دیدگی شده‌ام و با مراجعه به چند پزشک متخصص به من هشدار دادند که در صورت ادامه فعالیتم به صورت حرفه‌ای باید دستم را جراحی کنم.

وی افزود: با وجود این که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و افتخارات زیادی را سال گذشته کسب کردم و در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا بودم، اما ترجیج دادم از تیم ملی تیروکمان خداحافظی کنم تا آسیب‌دیدگی ام حادتر نشود.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا چون تیم ملی تیروکمان فقط در بخش تیمی و میکس می‌تواند شرکت کند و رقابت به صورت انفرادی برگزار نمی‌شود، به خاطر منافع تیم ترجیح دادم قبل از جاکارتا از تیم ملی خداحافظی کنم. اگر بازیها به صورت انفرادی بود شاید بعد از جاکارتا این کار را می‌کردم، اما  نمی خواستم عملکرد من بر نتایج تیمی اثر نامطلوبی بگذارد.

شفیعی عنوان کرد :  قصد دارم بعد از خداحافظی از دنیای حرفه‌ای، به کار مربیگری بپردازم. البته یک ماه دیگر مجموعه ورزشی در اصفهان راه‌اندازی می شود که به جز تیروکمان، مربیگری اسکیت و تنیس روی میز را نیز در این مجموعه ورزشی برعهده خواهم داشت.

دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی تایلند پیرامون این پرسش که اگر فدراسیون از شما دعوت به همکاری در کار مربیگری کند، حاضر به همکاری هستید یا خیر؟ افزود: من تمام موفقیت خود را مدیون حمایت‌های شجاعی می‌دانم و هر زمان فدراسیون در خصوص اعزام من به تورنمنت‌های مختلف ریسکی انجام داد به جواب اعتماد آنها پاسخ مثبت دادم. بنابراین اگر زمانی از من دعوت به همکاری کنند به دعوت آنها پاسخ مثبت خواهم داد و تجربیات خود را در اختیار سایر کمانداران قرار خواهم داد.

افسانه شفیعی از حمایت‌های ساکت رییس هیات تیروکمان استان اصفهان و باشگاه مقاومت قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.