تاسیسات فوتسال خود را تعطیل کرد/ حلاجی: هندبال بانوان پابرجا می ماند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

تاسیسات فوتسال خود را تعطیل کرد/ حلاجی: هندبال بانوان پابرجا می ماند

  • کد خبر : 3135
  • 27 فروردین 1397 - 12:10
تاسیسات فوتسال خود را تعطیل کرد/ حلاجی: هندبال بانوان پابرجا می ماند

در حالی که باشگاه تاسیسات دریایی به طور رسمی اعلام کرد در سال 97 در فوتسال مردان فعالیتی نخواهد داشت اما مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی پابرجا می ماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ زمزمه تغییر در سیاست تیمداری باشگاه تاسیسات دریایی تهران از اواسط زمستان 96 به گوش می رسید و اکنون این باشگاه اعلام کرده است پس از سال ها تیمداری در لیگ برتر فوتسال مردان ، دیگر قصد ندارد در فوتسال فعالیت کند.

کناره گیری تاسیسات از فوتسال این باور را تقویت کرد که تیم هندبال بانوان تاسیسات نیز پس از قهرمانی در لیگ برتر 96 به پایان راه رسیده اما سعید حلاجی مدیر عامل تاسیسات ، این موضوع را رد می کند.

حلاجی در گفتگو با IWSports اظهار کرد: مشکل تاسیسات دریایی ، نقدینگی است و اگر تیم فوتسال مردان باشگاه منحل شده به دلیل نبود منابع مالی است اما در زمینه هندبال بانوان ، هنوز برنامه ای برای پایان فعالیت وجود ندارد و به احتمال بسیار زیاد ، تیم هندبال بانوان پابرجا می ماند.

وی در خصوص برنامه های آینده تیم هندبال تاسیسات دریایی گفت: هنوز جلسه ای در خصوص تیم هندبال نداشته ایم و هیئت مدیره در مورد آینده تیم و برنامه های آن تصمیم گیری خواهد کرد که این تصمیم گیری شامل حضور تیم هندبال ما در مسابقات باشگاه های آسیا نیز می شود.

مدیر عامل تاسیسات افزود: هنوز میزبان مسابقات هندبال باشگاه های زنان آسیا مشخص نیست و پس از تعیین میزبان ، موضوع اعزام تیم به این مسابقات در هیئت مدیره مطرح می شود و در صورت رای مثبت هیئت مدیره و تامین بودجه لازم ، اعزام صورت می گیرد.

حلاجی در مورد این که آیا تاسیسات دریایی در فصل پیش رو در لیگ برتر هندبال بانوان تغییری در کادر فنی خود خواهد داشت یا خیر گفت: بدون شک پیشنهادهایی برای این موضوع وجود دارد اما هیئت مدیره تصمیم گیرنده نهایی است. کادر فنی سال گذشته ما کادر موفقی بود و ممکن است در لیگ 97 تغییری در کادر فنی ایجاد نشود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.