23

مریم هاشمی : برای ششمین طلا می جنگم | قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم

  • کد خبر : 31360
  • 01 آبان 1398 - 20:23
مریم هاشمی : برای ششمین طلا می جنگم  | قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم

مریم هاشمی ووشوکار تیم ملی پس از کسب طلای جهان گفت: قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم و حداقل تا دوره آینده مسابقات قهرمانی جهان به فعالیت خود در تیم ملی ادامه خواهم داد

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از مهر، مریم هاشمی که موفق شد برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند  گفت: بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ کازان روسیه که با چهارمین طلای من همراه بود از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم، ولی بعد از نزدیک به یکسال و نیم و با توجه به اعتمادی که به سیستم مدیریتی فدراسیون ووشو داشتم تصمیم گرفتم به دنیای قهرمانی برگردم. جا دارد تشکر کنم از رئیس فدراسیون که شرایط را برای من فراهم کرد تا به اردوهای تیم ملی بازگردم.

وی ادامه داد: با ایمان کامل می گویم وقتی در قالب تیم ملی از ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی چین شدم، مدال طلای جهان را از آن خود میدیدم، چرا که در ایران برای عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی از سد سه قهرمان جهان و آسیا گذاشتم و بدون شک رقابتهای انتخابی سخت تر از این رویداد جهانی بود.

عضو تیم ملی ووشو ایران خاطرنشان ساخت: به جرات می توان گفت که ووشو ایران بر بام دنیا قرار دارد. کسب هشت مدال طلا در بخش ساندا یک موقعیت ارزشمند و بسیار خوب آن هم در خواستگاه ووشو دنیاست. این یعنی شرایط سختی در ووشو ایران برای رسیدن به تیم ملی حکمفرماست. آن زمان که در جوانی تازه  به رشته ووشو وارد شده بودم، می گفتند هر کس در چین نفر اول می شود در سطح دنیا و مسابقات معتبر قهرمان خواهد شد. ولی الان به لطف خدا و مدیریت دکتر علی نژاد این موضوع در ایران و مسابقات قهرمانی کشور ما اتفاق افتاده است.

هاشمی افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان رقبای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم، خدا را شکر می کنم که روند خوبی را از ابتدا آغاز کردم و کادر فنی و مسئولان فدراسیون از مبارزات، تغییرات تکنیکی و تاکتیکی من رضایت داشتند. من با ووشوکاران مصر، الجزایر و روسیه  همگره بودم و در فینال هم با برتری مقابل نماینده هند در مهد ووشو دنیا قهرمان شدم.

وی در پایان گفت: قصد خداحافظی  از تیم ملی را ندارم و حداقل تا دوره آینده مسابقات قهرمانی جهان به فعالیت خود در تیم ملی ادامه خواهم داد. این جای خوشحالی، افتخار و تبریک دارد که رکوردار مدال طلای جهان در بخش بانوان دو ایرانی هستند. هر چند ورزش حرفه ای قابل پیش بینی نیست ولی قول می دهم که مریم تا زمانی که توان داشته باشد برای کسب طلای ششم یا حتی هفتم جهان مبارزه کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.