19

هفته اول لیگ برتر هندبال | پیروزی سپاهان و سربلندی گچساران در عصر زیبایی‌های ناچیز

  • کد خبر : 31479
  • 03 آبان 1398 - 23:44
هفته اول لیگ برتر هندبال | پیروزی سپاهان و سربلندی گچساران در عصر زیبایی‌های ناچیز

هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان امروز با پیروزی سپاهان، تاسیسات دریایی تهران و اشتاد سازه آغاز شد. صرف نظر از برنده ها، لیگ ۹۸ احترام ویژه ای برای نفت و گاز گچساران و ارشیا شید طرقبه و شاندیز قائل است. آن ها آینده را می سازند.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران : هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه سوم آبان به انجام رسید و در روزی که دیدار هیئت هندبال کیش و شهید شاملی کازرون به تعویق افتاد، ۳ بازی برگزار شد و نماینده تهران در صدر قرار گرفت.

تاسیسات دریایی 34 نفت و گاز گچساران ۱۳ / دنیای جدید

در بازی های برگزار شده در تهران، تاسیسات دریایی تهران موفق شد 34 بر ۱۳ از سد نفت و گاز گچساران عبور کند. در تاسیسات دریایی اتفاق بزرگی نسبت به گذشته رخ نداده. تاسیسات همچنان با همان استخوان بندی ادامه می دهد و پیروزی اش در بازی امروز کاملا قابل پیش بینی بود.

از سوی دیگر نفت و گاز گچساران با اعظم صمیمی این بار با تیمی بی پول و جوان وارد لیگ شده است. آن ها تیمی در اختیار دارند که به زحمت توانسته اند بودجه شرکت در لیگ را تامین کنند. حتی صونا بیداد، یار وفادار گچساران هم تیم را ترک کرده اند اما دلسوزها مانده اند تا ستاره های جدیدی را پرورش دهند.

این ساز و کار در گچساران، تیمی که اگر نبود جای خالی اش حس می شد، سبب شده نفت و گاز گچساران فارغ از نتایجش تیمی دوست داشتنی و قابل احترام برای لیگ باشد. با چهره های بسیار جوان و بی تجربه که نگاهی در چهره آن ها برای درک دنیای جدیدی که تجربه می کنند، کافی است.

نکته ویژه این بازی، حضور علیرضا پاکدل و الهام سلوکی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون هندبال در رختکن دو تیم پس از پایان بازی و گفتگویی کوتاه اما دلگرم کننده با بازیکنان و مربیان تیم ها بود. گسترش رابطه ها همیشه نسخه ای شفا بخش است.

سپاهان اصفهان ۳۰ ارشیا شید طرقیه و شاندیز ۲۵ / تیم اول خراسان رضوی؟

سپاهان پس از پایان دادن به دوران طولانی حضور اعظم قینانی، امروز برای نخستین بار با سرمربیگری فاطمه محمدخانی وارد لیگ شد و لیگ را با پیروزی آغاز کرد. یک پیروزی شکننده برای سپاهان البته کافی بود که ۲ امتیاز را از آن خود کند.

در مورد تیم بازنده اما حرف بسیار است. تیمی جوان، بومی و در خدمت آینده هندبال دیار خراسان. آن ها قهرمانانه در اصفهان جنگیدند و واژه جسورانه، توصیف مناسبی درباره نمایش جوان های ارشیا شید در نصف جهان است.

اقدام جسورانه بعدی را ما انجام می دهیم: “تیم اول خراسان رضوی”. بله. این نگاه ما به تیمی است که سازندگی را به جای مصرف گرایی در پیش گرفته است. شمال شرق نه، همه ایران شما را دوست دارد.

اشتاد سازه مشهد 30 ذوب آهن اصفهان 13 / جای خالی ونوس

ذوب آهن سال گذشته را به خاطر دارید؟ با ونوس مرادی روی نیمکت و با تیمی بی اندازه دوست داشتنی. امسال از آن تیم، تقریبا چیز زیادی باقی نمانده است. بنا بر این تا اطلاع ثانوی با خاطرات ذوب آهن خوش خواهیم بود. البته که حضور اعظم قینانی در ذوب آهن به خودی خود یک سرمایه گذاری است.

در ذوب آهن چهره های تازه ای به چشم می خورند. سایه بحران مالی که از سر باشگاه ذوب آهن کنار برود، آن ها میدان وسیعی برای عرض اندام خواهند داشت. شکست در مشهد، به اندازه سر سوزنی بر شایستگی های بالقوه آن ها سایه نمی اندازد.

و اما اشتاد سازه. در مورد آن ها تقریبا هیچ توصیفی وجود ندارد. آن ها پول دارند و راه مرحوم لارستان را می روند. پرستاره و با زیبایی های ناچیز.

جدول رده بندی

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۰۳ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۲۳:۴۴

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.