19

مرحله سوم رنکینگ بدمینتون جوانان | نسیم صفایی و فاطمه بابایی قهرمان شدند

  • کد خبر : 31523
  • 04 آبان 1398 - 18:07
مرحله سوم رنکینگ بدمینتون جوانان | نسیم صفایی و فاطمه بابایی قهرمان شدند

در مرحله سوم رنکینگ بدمینتون جوانان کشور به میزبانی تهران، نسیم صفایی و فاطمه بابایی قهرمان شدند. بابایی در زیر ۱۷ سال و صفایی در زیر ۱۹ سال عناوین نخست را کسب کردند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ پرونده مرحله سوم رنکینگ بدمینتون جوانان کشور در سالن بدمینتون ورزشگاه شهید شیرودی تهران بسته شد و عناوین قهرمانی در بخش سینگل به فاطمه بابایی و نسیم صفایی اختصاص یافت.

در این رقابت ها که به طور مجزا در دور رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال برگزار شد، در بخش زیر ۱۷ سال آزاد در قسمت یک نفره، فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی در فینال ساره امینیان از تهران را شکست داد و به مقام نخست رسید.

فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی و پرنیان یزدانی از تهران نیز با شکست در نیمه نهایی به مقام سوم مشترک بخش سینگل بسنده کردند. در بخش دوبل این رده سنی تیم دو نفره مریم سلطانی و مریم اسماعیل تبار از فارس به مقام قهرمانی دست یافت.

سلطانی و اسماعیل تبار در دیدار نهایی فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه از آذربایجان شرقی را شکست دادند. همچنین تیم های دوبل ساره امینیان و کیمیا آزادواری از تهران و پرنیان یزدانی و مانیا یک رنگ خانی از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در مسابقات زیر ۱۹ سال، نسیم صفایی بدمینتون باز شاخص در فینال با برتری بر رومینا تاجیک قهرمان شد و یگانه تفریشی و پریا اسکندری در جایگاه سوم قرار گرفتند. در بخش دوبل زیر ۱۹ سال،یگانه تفریشی و پریا اسکندری توانستند تیم نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده را شکست دهند و قهرمان شوند.

عنوان سوم مشترک نیز به تیم رومینا تاجیک و نرگس افشاری و تیم مبینا سیف اللهی و گلناز کلهری رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.