13

قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان انجام شد | جدال 9 تیم با حضور پررنگ تهرانی ها

  • کد خبر : 32074
  • 12 آبان 1398 - 23:27
قرعه کشی لیگ برتر والیبال بانوان انجام شد | جدال 9 تیم با حضور پررنگ تهرانی ها

قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان انجام شد و جدال ۹ تیم با حضور پرنگ تهرانی ها تنور لیگ امسال را گرم خواهد کرد. اکسون، سایپا، پیکان و ذوب آهن شاخص ترین تیم های فصل جدید هستند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان امروز یکشنبه ۱۲ آبان در فدراسیون والیبال برگزار شد و ۹ تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

در این مراسم که با حضور سرپرست و سرمربی تیم های حاضر در فصل جدید برگزار شد منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال و متین زبردست نایب رئیس فدراسیون والیبال در مورد ساز و کار برگزاری فصل جدید توضیحاتی ارائه کردند.

سپس قرعه کشی لیگ برتر برگزار شد که بر این اساس تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان، قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته در هفته نخست با هم روبرو می شوند و تیم شورا و شهرداری قزوین نیز در اولین گام با قرعه استراحت روبرو است.

این مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و به درخواست تیم های شرکت کننده، آغاز مسابقات از ۳۰ آبان خواهد بود. از میان تیم های حاضر در فصل گذشته، نامی نو اصفهان انصراف داده است و همین وضعیت در مورد تیم های توپکای بابلسر و مبنا تجارت کاسپین تهران نیز صادق است.

اکسون تهران، پیکان تهران، سایپای تهران، اطلس تهران، افق قم، باریج اسانس کاشان، نماینده فارس، شورا و شهرداری قزوین و ذوب آهن اصفهان ۹ تیم حاضر در فصل جدید هستند. هر تیم در لیگ برتر می تواند از ۱۴ بازیکن بزرگسال، ۳ بازیکن جوان و ۳ بازیکن امید بهره مند شود.

در این جلسه، منوچهر پورحسن بر لزوم واریز ورودی باشگاه های حاضر در لیگ و تحویل کارت بازی بازیکنان پس از واریز ورودی، نظم در برگزاری مسابقات و همکاری باشگاه ها در زمینه تنظیم زمان و مکان برگزاری دیدارهای لیگ به ویژه میزبانی تهران با توجه به حضور ۴ تیم تهرانی در لیگ تاکید کرد.

متین زبردست نیز از باشگاه ها درخواست کرد با ارتباط مثبت و موثر با یکدیگر و سازمان لیگ، زمینه را برای برگزاری بدون حاشیه و مشکل مسابقات لیگ برتر فراهم کنند.

برنامه هفته نخست این رقابت ها از این قرار است:

ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران

اطلس تهران – افق قم

سایپای تهران – باریج اسانس کاشان

اکسون تهران – نماینده فارس

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۲ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۲۳:۲۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.