روایت رومینا تاجیک پس از قهرمانی : ارزش ویژه پیروزی در فینال اصفهان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

روایت رومینا تاجیک پس از قهرمانی : ارزش ویژه پیروزی در فینال اصفهان

  • کد خبر : 32173
  • 14 آبان 1398 - 11:22
روایت رومینا تاجیک پس از قهرمانی : ارزش ویژه پیروزی در فینال اصفهان

سومین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در اصفهان با قهرمانی رومینا تاجیک همراه بود. او در فینال نسیم صفایی را برد و قهرمان شد. آن هم یک هفته پس از این که در فینال رنکینگ جوانان مغلوب نسیم شده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ بدمینتون دختران ایران امروز از چهره های جوان و آینده دار خود قدرت می گیرد. نسل جدید بدمینتون ایران را نام هایی تشکیل می دهند که نگاهی بر کارنامه و سن و سال آن ها، حاکی از وجود ظرفیتی امیدوار کننده برای آینده این رشته است.

در مرحله سوم مسابقات رنگینگ بدمینتون بزرگسالان کشور، عنوان قهرمانی به رومینا تاجیک بدمینتون باز ۱۸ ساله رسید. او در فینال برابر نسیم صفایی به پیروزی رسید و عنوان نخست را کسب کرد. درست یک هفته پس از آن که فینال رنکینگ جوانان را در تهران به او باخته بود.

به نظر می رسد رومینا تاجیک و نسیم صفایی – بخشی از گروه نه چندان بزرگ نخبه های بدمینتون – در سطح فنی کاملا نزدیک به هم، در رقابتی دوستانه بر زیبایی های این رشته می افزایند گرچه بدمینتون بزرگترین آسیب را از دیدن نشدن می بیند.

تاجیک در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد قهرمانی اش در اصفهان در مرحله سوم رنکینگ بزرگسالان اظهار کرد: در اصفهان، تمامي بازي ها سنگين ، حساس، پر فشار و جذاب بود به خصوص در فينال بازي بسيار نزدیکی با نسیم صفایی داشتم كه در اوايل گيم با توجه به حساسيت کار، از حریفم عقب افتادم اما ناامید نشدم. از نظر روحی و جسمی توان بازگشت را داشتم و این کار را انجام دادم.

او ادامه داد: امید همیشه کلیدی ترین عامل است و خوشحالم که ثمره تلاش هایم را به دست آورده ام. این قهرمانی برایم ارزش زیادی داشت زیرا امسال، آخرین سال حضور من در رده سنی جوانان بود و این قهرمانی در رده سنی بالاتر برایم خیلی مهم بود.

در مورد رومینا تاجیک، باید بدانیم که در تمامی مسابقات رنکینگ رده سنی خود روی سکو بوده است ، عضو تیم های ملی پایه بوده، در چند رخداد بین المللی شرکت داشته و در ۳ سال اخیر با دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر شده است.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۴ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۱۱:۲۲

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.