داورزنی و موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها : نیاز به آرامش داریم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

داورزنی و موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها : نیاز به آرامش داریم

  • کد خبر : 3219
  • 29 فروردین 1397 - 1:14
داورزنی و موضوع ورود زنان به ورزشگاه ها : نیاز به آرامش داریم

محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در تازه ترین اظهار نظر خود در زمینه ورود زنان به ورزشگاه ها خواستار آرامش در این زمینه شد و تاکید کرد این موضوع با تدبیر قابل حل است.

محمد رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports  در پاسخ به این سوال که آیا سال 97 سال گشایش در ورود بانوان به ورزشگاه ها هست یا خیر اظهار کرد: اگر وارد این بحث نشویم بهتر است.

وی سپس در پاسخ به سوال درباره نامه محرمانه اینفانتینو رئیس فیفا به رئیس جمهور درباره الزام ورود زنان به ورزشگاه ها گفت: این مدل در مسیر خود در دست بررسی و انجام است و اندازه به این موضوع بیشتر پرداخته شود کمتر توفیق پیدا می کنیم زیرا موضوعی است که باید شرایط آن در کشور فراهم شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در برخی از رشته ها این مشکل از گذشته وجود نداشته و هنوز هم خانواده ها می آیند و مسابقات را تماشا می کنند. اخیرا در مسابقات بسکتبال ما و عراق خانواده ها آمدند و در اکثریت رشته ها این مشکل را نداشته و نداریم اما در مورد برخی رشته ها این دغدغه وجود دارد و باید شرایط آن فراهم شود.

داورزنی عنوان کرد: این مسئله با حفظ شئونات و دغدغه های به حق علما قابل حل است و من از همه می خواهم با آرامش با این مسئله برخورد کنند. ما نیاز به فرهنگ سازی و اصلاح زیرساخت هایی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها داریم و تا زمانی که این فرهنگ سازی ایجاد نشود ورود بانوان به ورزشگاه ها در این رشته های خاص ممکن نخواهد بود.

وی اظهار کرد: خواهش من این است که چون این موضوع در مسیر خود حرکت می کند و کار کارشناسی روی آن انجام شده بپذیریم که الزاماتی در مورد آن وجود دارد که باید آن الزامات را ایجاد کنیم. ما مشکلی در قبال رشته هایی که چه در گذشته و چه در حال حاضر با حضور خانواده ها انجام می شود نداریم و در مورد چند رشته خاص صحبت می کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نیاز ما آرامش و فرهنگ سازی است و به ویژه در مسابقات ملی با توجه به الزامات بین المللی باید شرایطی برای حضور زنان در ورزشگاه ها مهیا کرد اما این که فضایی ایجاد کنیم که بگوییم به خاطر ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه ها ، ما را تهدید کردند و تحت فشار قرار دادند ، این نوع بیان ، ما را از هدف دور می کند. تاکید می کنم که ما نیاز به آرامش و تدبیر داریم.

صوت اظهارات محمد رضا داورزنی در گفتگو با IWSports

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.