18

هفته سوم لیگ برتر هندبال | شگفتی در جزیره ؛ تاسیسات در کیش به دام افتاد

  • کد خبر : 32326
  • 17 آبان 1398 - 16:58
هفته سوم لیگ برتر هندبال | شگفتی در جزیره ؛ تاسیسات در کیش به دام افتاد

هفته سوم لیگ برتر هندبال با اتفاقی باور نکردنی همراه بود. شگفتی در جزیره رخ داد و تاسیسات در کیش به دام افتاد. شکست غیر منتظره تاسیسات دریایی برابر هیئت کیش این تیم را از صدر جدول رده بندی لیگ برتر به زیر کشید.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۱۷ آبان با برگزاری ۳ مسابقه به انجام رسید و یک بازی در گچساران نیز به دلیل عدم حضور تیم ارشیا شید طرقبه و شاندیز برابر نفت و گاز گچساران برگزار نشد.

نقطه عطف مسابقات امروز لیگ هندبال بانوان، در کیش بود. زمانی که تیم تاسیسات دریایی تهران با روحیه و شاد وارد جزیره کیش شدند هرگز فکر آن را نمی کردند که بر خلاف ورودشان، مایوس و شکست خورده به پایتخت برگردند.

پیروزی ۲۵ بر ۱۹ تیم هیئت هندبال کیش برابر تاسیسات دریایی به معنای اولین شکست تاسیسات در این فصل و از دست دادن صدر جدول بود. تاسیسات در کیش به دام افتاد تا همه نگاه ها معطوف تیم شگفتی ساز شود : هیئت کیش.

اشتاد سازه در مشهد از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و در مسابقه ای نه چندان آسان برابر سپاهان توانست ۲۳ بر ۱۷ پیروز شود و با تفاضل گل بهتر به صدر جدول رده بندی برسد.

در اصفهان، تیره روزی های ذوب آهن را پایانی نیست. آن ها در سالن ملت ۲۲ بر ۳۲ به شهید شاملی کازرون باختند و این، سومین شکست ذوب آهن بود. ذوب آهن با این شکست برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر هندبال بانوان به قعر جدول سقوط کرد.

ارشیا شید طرقبه و شاندیز نیز که قرار بود در گچساران با نفت و گاز دیدار کند اصلا به گچساران سفر نکرد و ۱۰ بر صفر بازنده شد. مدیران این تیم در اعتراض به برخی اتفاقات در ۲ هفته آغازین تیمشان را در اقدامی غیر حرفه ای و ناباورانه به گچساران اعزام نکردند آن هم در شرایطی که ممکن بود بتوانند اولین برد فصل را در همین بازی به دست بیاورند.

با نتایج هفته سوم، اکنون لیگ ۸ تیمی هندبال ایران ۵ تیم ۴ امتیازی دارد که کیش و شهید شاملی کازرون یک بازی کمتر از رقبا دارند.

 

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۷ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۱۶:۵۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.