بسکتبال فارس و اختلافات درون تیمی | تحریم تیم جدید توسط بازیکنان فصل گذشته | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
19

بسکتبال فارس و اختلافات داخلی | تحریم تیم جدید توسط بازیکنان فصل گذشته صدرا

  • کد خبر : 32349
  • 18 آبان 1398 - 9:41
بسکتبال فارس و اختلافات داخلی | تحریم تیم جدید توسط بازیکنان فصل گذشته صدرا

تیم هیئت بسکتبال فارس در حالی در رقابت های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان حضور پیدا کرده که اختلافات درون تیمی و تغییر در نیمکت این تیم و همچنین تحریم تیم جدید توسط بازیکنان فصل گذشته شرایط تیم فارس را بغرنج کرده است.

ملک مهاجرین کرمانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در خصوص شرایط آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشور یک فراخوان زدیم و از مربیان فارس خواستیم تا بازیکنان باتجربه و توانمند خود را به ما معرفی کنند. با توجه به اعتقادی که به جوانگرایی داشتیم سعی کردیم برای تشکیل تیم از بازیکنان جوان و آینده دار استفاده کنیم.

او ادامه داد: البته بسیاری از بازیکنان باتجربه که سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر داشتند با ما همکاری نکردند. آنها حاضر شدند در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کنند اما در رقابتهای لیگ برتر که می تواند آینده ورزشی شان را تضمین کند، حضور پیدا نکردند.

وی در خصوص عدم همکاری برخی از بازیکنان استان با تیم فارس، گفت: آنها می خواستند تیم با ترکیب و کادر فنی مورد نظر خودشان در این رقابتها شرکت کند. اما امسال شرایط حضور تیم سابق فارس که با عنوان صدرا در مسابقات حضور داشت و کادر فنی این تیم، فراهم نشد. زیرا تیم صدرا نتوانست اسپانسر قدرتمندی برای حضور در مسابقات لیگ برتر پیدا کند. از طرفی هیأت بسکتبال فارس قصد داشت که امسال در کنار بازیکنان با تجربه جوانگرایی کند و از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم بهره ببرد.

سرمربی تیم هیأت بسکتبال فارس اضافه کرد: متأسفانه بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن شرایط بسکتبال فارس و با عدم آگاهی از اهداف مورد نظر هیأت در راستای پشتوانه سازی بسکتبال استان، مطالبی را در فضای مجازی عنوان کرده اند که بازخورد خوبی نداشته است و من ترجیح می دهم در مقابل آنها سکوت کنم.

صدرای شیراز در لیگ ۹۷؛ ملک مهاجرین می گوید بازیکنان صدرا حضور در نماینده جدید بسکتبال فارس را تحریم کرده اند

مهاجر در همین راستا افزود: هیأت بسکتبال فارس با وجود تمام مشکلات تیم را تشکیل داد و راهی مسابقات کرد. در حال حاضر با حمایت همه جانبه هیأت بسکتبال فارس در این رقابتها حضور داریم.

وی با بیان اینکه تیم فارس در ترکیب خود از بازیکنان جوان و بزرگسال بهره می برد، تأکید کرد: بازیکنان تیم فقط دو هفته برای آماده سازی خود فرصت داشتند و در این مدت تمرینات خود را به صورت فشرده انجام دادند.

این بانوی فعال در عرصه ورزشی به شکست تیمش در هفته نخست رقابتها اشاره کرد و ادامه داد: تیم هیأت بسکتبال فارس هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است. تیم فارس دیر بسته شد و بازیکنان نتوانستند آن طور که باید خود را برای حضور در این رقابتها آماده کنند. همچنین ما با کمبود بازیکنان در پست های مختلف روبه رو هستیم و تیم فارس از بازیکنان بلندقد بهره نمی برد. اکثر بازیکنان استان که از قد و شرایط فیزیکی خوبی برای شرکت در این مسابقات برخوردار بودند، حاضر نشدند با تیم فارس همکاری کنند.

مهاجر خاطر نشان کرد: با این حال بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند و می توانم بگویم از نظر دفاعی بسیار خوب کار کردند. البته تیم حریف هم در ترکیب خود بازیکنان توانمندی داشت و در این بازی بسیار قدرتمند ظاهر شد.

مهاجر از بازی تیمش مقابل تیم پالایش نفت آبادان در هفته دوم رقابتها خبر داد و اعلام کرد: در هفته آینده می بایست مقابل تیم پالایش نفت به میدان برویم. بازیکنان تیم فارس از نظر دفاعی مشکلی ندارند اما این تیم در خط حمله ضعف دارد و باید بخش هجومی خود را تقویت کنیم.

سرمربی تیم هیأت بسکتبال فارس جذب اسپانسر و ورود بخش خصوصی به عرصه ورزشی را ضروری دانست و تصریح کرد: هیأت بسکتبال فارس تمام هزینه های تیم را متقبل شده است اما اگر یک اسپانسر از این تیم حمایت کند قطعا می توانیم بازیکنان بهتری را جذب کنیم و با شرایط مطلوبتری در رقابتها حضور یابیم

اطلاعات خبر: *نویسنده: فرزانه قنبر دزفولی * تنظیم کننده: حامد اسماعیلی*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۸ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۰۹:۴۱

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.