قهرمانی شاپرک نجفی در بابلسر | محصول جدید کارخانه ستاره سازی تکواندو | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

قهرمانی شاپرک نجفی در بابلسر | محصول جدید کارخانه ستاره سازی تکواندو

  • کد خبر : 32425
  • 19 آبان 1398 - 11:27
قهرمانی شاپرک نجفی در بابلسر | محصول جدید کارخانه ستاره سازی تکواندو

رقابت های تکواندوی نوجوانان کشور در بابلسر با اتفاقی قابل توجه در وزن پنجم همراه بود. شاپرک نجفی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم در نیمه نهایی غزل سلطانی را برد و در نهایت طلا گرفت. حضور در دومین فینال پیاپی نوجوانان کشور.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ رقابت های تکواندوی قهرمانی نوجوانان کشور در بابلسر برگزار شد و در وزن پنجم این شاپرک نجفی بود که عنوان قهرمانی را به دست آورد. برای دومین سال متوالی فینالیست شد و این بار اجازه نداد طلا از کف او برود.

شاپرک نجفی سال گذشته در فینال نوجوانان کشور در زنجان نایب قهرمان شد با این حال این شانس را داشت تا یک بار دیگر برای مدالی خوشرنگ تر تلاش کند. این تلاش حالا با قهرمانی او در بابلسر به ثمر نشسته است.

حضور در ۲ فینال پیاپی نوجوانان کشور قطعا اتفاقی نیست. اون همچنین امسال در مسابقات جوانان و بزرگسالان کشور در تبریز صاحب مدال نقره شد. به عبارت دیگر شاپرک طی یک سال اخیر ۳ مدال ارزشمند داخلی کسب کرده است.

محصول جدید کارخانه ستاره سازی تکواندو از کرج می آید. جایی که در پرورش با استعدادها یک قطب است. او امسال دومین سال حضور در لیگ بزرگسالان جام کوثر را تجربه می کند و بخشی از تیم مدافع عنوان قهرمانی، لوازم خانگی کن است.

شاپرک در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد قهرمانی اش در بابلسر می گوید: در ۳ مسابقه اول با اختلاف پیروز شدم و مشکل خاصی وجود نداشت. مهم ترین چالش، بازی نیمه نهایی با غزل سلطانی بود. همه می دانند غزل چه تکواندوکار باکیفیت و فوق العاده ای است و پیروزی بر او کار ساده ای نبود.

نگاهی به بازی شاپرک نجفی و غزل سلطانی این گفته شاپرک را تصدیق می کند. یک بازی نزدیک و نفس گیر که پیش بینی برنده آن تا آخرین ثانیه ها ممکن نبود. ۲ ستاره جوان، در امتیاز ۹ به تساوی رسیدند و شاپرک در راند طلایی کار را تمام کرد و به فینال رفت.

در فینال شاپرک نجفی ۱۱ بر ۶ سارا احدی نیا تکواندوکار اصفهانی را برد و قهرمان شد. این قهرمانی از نظر شاپرک آسان نبود. ” سرماخوردگی شدید یک مانع بزرگ بود. ممکن بود نتوانم صد در صد توانایی ام را بروز دهم بخصوص این که نیمه نهایی دشواری برابر قهرمان آسیا در پیش داشتم. اما خدا را شکر که به هدفم رسیدم.”

شاپرک نجفی ۱۷ ساله و در وزن پنجم یک تهدید جدی برای هر یک از مدعیان است. این که از او در آینده خیلی بیشتر خواهیم شنید، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۹ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۱۱:۲۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.