تیراندازی قهرمانی آسیا | فاطمه کرم زاده المپیکی شد ؛ مدال نقره تیمی به ایران رسید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

تیراندازی قهرمانی آسیا | فاطمه کرم زاده المپیکی شد ؛ مدال نقره تیمی به ایران رسید

  • کد خبر : 32457
  • 20 آبان 1398 - 9:38
تیراندازی قهرمانی آسیا | فاطمه کرم زاده المپیکی شد ؛ مدال نقره تیمی به ایران رسید

در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قطر فاطمه کرم زاده سهمیه المپیک را کسب کرد و مدال نقره تیمی تفنگ سه وضعیت به ایران رسید.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در ادامه رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰، فاطمه کرم زاده بانوی تیرانداز ایران توانست در پی کسب مدال نقره تیمی ایران در تفنگ سه وضعیت تیمی، سهمیه المپیک را به دست بیاورد.

در این رقابت ها در تیم ایران با ترکیب فاطمه کرم زاده، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ با مدال نقره و مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد و تنها چین بالاتر از ایران قرار گرفت.

در این مسابقات، فاطمه کرم زاده توانست با کسب ۱۱۷۳ امتیاز نفر چهارم شود و به فینال ماده راه یابد و الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ دیگر دختران تیرانداز ایران با ۱۱۶۸ و ۱۱۶۴ امتیاز در رده های۱۰ و ۲۰ قرار گرفتند و نجمه خدمتی در گروه MQS به کار خود خاتمه داد.

بدین ترتیب فاطمه کرم زاده المپیکی شد البته کرم زاده در فینال به عنوان نفر پنجم به کار خود پایان داد اما به هدف خود که کسب سهمیه المپیک بود دست یافت. او برای اولین بار در المپیک توکیو فرصت حضور خواهد داشت.

همچنین ۳ ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ بادی متشکل از نورا کسری، فاطمه عبداللهی و پرنیان بابایی توانستند با ۱۸۵۶ امتیاز بعد از تیم های چین، کره جنوبی و هند به عنوان چهارمی آسیا دست یابند.

در این رشته نورا کسری با اختلاف خیلی کم با ۶۲۰ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت و از فینال بازماند. عبدالهی و بابایی نیز با ۶۱۹.۶ و ۶۱۶.۶ امتیاز دهم و دوازدهم آسیا شدند.

همچنین در تراپ میکس تیم ایران با ترکیب محمد حسین پرورش نیا و مرضیه پرورش نیا با ۱۳۶ امتیاز در جایگاه چهاردهم آسیا ایستادو از از رسیدن به فینال بازماند. تیم میکس تپانچه ایران ایران با ترکیب جواد فروغی و گلنوش سبقت الهی به مدال برنز دست یافت. در این ماده دو تیم از کشور هند در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه بادی و فاطمه کرم زاده در تفنگ سه وضعیت موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۲۰ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۰۹:۳۸

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.