20

ترمه دستجردی یزد فاتح لیگ دوچرخه سواری جاده کشور شد

  • کد خبر : 32701
  • 23 آبان 1398 - 12:27
ترمه دستجردی یزد فاتح لیگ دوچرخه سواری جاده کشور شد

تیم دوچرخه سواری ترمه دستجردی یزد فاتح لیگ دوچرخه سواری جاده کشور شد . دختران رکابزن ترمه دستجردی در پایان مرحله دوم و پایانی این مسابقات بالاتر از تیم های هیئت هرمزگان و هیئت خوزستان ایستادند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ با برگزاری مرحله دوم و نهایی مسابقات لیگ دوچرخه سواری استقامت جاده بانوان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ آبان ، ترمه دستجردی یزد فاتح لیگ دوچرخه سواری جاده کشور شد.

در مرحله دوم لیگ استقامت جاده  که با حضور ۲ رکابزن برگزار شد دوچرخه سواران در مجموعه ورزشی تختی تهران با هم رقابت کردند و در مجموع امتیازات، ترمه دستجردی یزد موفق شد بالاتر از تیم های هیئت دوچرخه سواری استان هرمزگان و هیئت استان خوزستان قرار گیرد.

در بخش استقامت جاده رده سنی بزرگسالان پریسا مجنونی از ترمه دستجردی یزد قهرمان شد و فروزان عبداللهی از هیئت خوزستان و مینا الهی از هیئت هرمزگان دوم و سوم شدند. در همین ماده در رده جوانان، ستایش وجدی از ارمغان قویدل تبریز قهرمان شد، هم تیمی اش فاطمه دادگر دوم شد و پانته آ قلی پور از هیئت همدان سوم شد.

در مسابقات تایم تریل انفرادی، در رده بزرگسالان ریحانه خاتونی از ترمه دستجردی یزد بالاتر از مینا الهی از هیئت هرمزگان و پریسا مجنونی از ترمه دستجردی به مقام نخست رسید و در رده جوانان نیز ستایش وجدی از ارمغان قویدل تبریز، فاطمه دادگر از ارمغان تبریز و پانته آ قلی پور از هیئت همدان اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.