12

حذف ثمین عابد خجسته در یک هشتم نهایی بدمینتون بین المللی قزاقستان

  • کد خبر : 32754
  • 23 آبان 1398 - 13:15
حذف ثمین عابد خجسته در یک هشتم نهایی بدمینتون بین المللی قزاقستان

مسابقات بدمینتون بین المللی قزاقستان با حذف ثمین عابد خجسته در یک هشتم نهایی همراه بود. بدمینتون باز جوان ایران پس از عبور از سد اول، در دومین گام متوقف شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت های بدمینتون بین المللی قزاقستان در حالی برگزار شد که ثمین عابد خجسته بدمینتون باز مستعد ایرانی در این رقابت ها حضور داشت و در دوم مسابقه از این رقابت ها کنار رفت.

ثمبن عابد خجسته یکی از ۲ بدمینتون باز بانوی ایرانی است که برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش می کند. او در ماه های گذشته به طور مداوم در مسابقات بین المللی در اقصی نقاط جهان مشغول رقابت بوده است.

در مسابقات بین المللی قزاقستان، نخستین حریف ثمین عابد خجسته داریا مویسینکو از کشور میزبان بود که ثمبن بدون مشکل خاصی او را ۲ بر صفر شکست داد اما در دیدار دوم و در یک هشتم نهایی، ثمین عابد خجسته ۲ بر صفر مغلوب آناستازیا ردکینا از روسیه شد.

ثمین در حالی به این بدمینتون باز روس باخت که رنک ثمین عابد خجسته ۱۸۰ و رنک ردکینا ۳۷۵ است. ثمین عابد خجسته برای نزدیک کردن خود به رنکینگ ۱۰۰ بدمینتون باز برتر زن جهان باید بتواند حریفانی مثل ردکینا را شکست دهد.

به نظر می رسد ثمین عابد خجسته در مسیر تجربه اندوزی قرار دارد. او در آینده فرصت های ارزشمندی برای افتخار آفرینی خواهد داشت اما به کسب سهمیه المپیک توکیو دور است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.