9

لیگ برتر فوتسال و انصراف ۲ تیم | دریژنو به آخر فصل می رسد؟

  • کد خبر : 33028
  • 07 آذر 1398 - 7:16
لیگ برتر فوتسال و انصراف ۲ تیم | دریژنو به آخر فصل می رسد؟

لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی قدم به نیم فصل دوم می گذارد که با انصراف دومین تیم از جدول، نیم فصل دوم از نو قرعه کشی شده است. اتفاقی نادر و اثر بخش بر شخصیت لیگ فوتسال بانوان.

آی دبلیو اسپورتس –  لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت استاندارد با حضور ۱۴ تیم برنامه ریزی شده است اما پیش از شروع رسمی لیگ، تیم شهرداری رشت از حضور در لیگ برتر انصراف داد.

مشکلات مالی در رشت و بی میلی شورای اسلامی شهر رشت و شهرداری این شهر شمالی سبب شد شهرداری رشت امسال در لیگ فوتسال زنان حاضر نباشد. اتفاقی که برای وجهه ورزشی رشت اتفاق خوشی نبود.

در میانه نیم فصل اول نیز نوبت به ستارگان ورامین رسید تا از لیگ کناره گیری کند. گرچه مشکلات مالی علت انصراف ورامینی ها عنوان شد اما اطلاعات به دست آمده از ورامین می گوید فشارهای داخلی در ورامین سبب شد ستارگان ورامین منحل شود.

بدین ترتیب لیگ ۱۴ تیمی پیش از رسیدن به نیم فصل ۱۲ تیمی شد. از سوی دیگر دریژنو فرخ شهر تیم قعرنشین جدول رده بندی نیز شرایط مالی اسف باری دارد به طوری که در زمان سفر این تیم به تهران برای بازی با سایپا، دریژنو به دنبال دریافت خوابگاه جمعی از باشگاه سایپا بود تا بتواند شب قبل از بازی را در تهران با حداقل هزینه بگذراند و باید دید دریژنو به پایان فصل می رسد یا خیر.

شاید منظقی باشد که سازمان لیگ فوتسال، برگزاری لیگ با تعداد کمتر از ۱۴ تیم را در دستور کار قرار دهد.برای مثال برگزاری لیگ با ۱۰ تیم و در نظر گرفتن پلی آف در انتهای فصل، هم کاهش تعداد بازی ها را جبران می کند و هم تیم هایی در لیگ حضور پیدا می کنند که درگیر مشکلات مالی اساسی نیستند و به اعتبار و کیفیت فنی لیگ نیز کمک می کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.