11

آغاز کار تیم ملی در لیگ کاراته وان اسپانیا | شام آخر شاگردان خوش قدم در سال 2019

  • کد خبر : 33032
  • 07 آذر 1398 - 7:52
آغاز کار تیم ملی در لیگ کاراته وان اسپانیا | شام آخر شاگردان خوش قدم در سال 2019

تیم ملی کاراته بانوان از جمعه ۸ آذر کار خود را در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ به میزبانی مادرید در اسپانیا آغاز می کند. دختران کاراته کا امیدوارند با درخشش در مادرید یک گام دیگر به سهم المپیک نزدیک شوند.

آی دبلیو اسپورتس – پرونده لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ در مادرید بسته می شود و این مرحله از لیگ جهانی به منزله آخرین مرحله از این مسابقات است و تیم ملی کاراته بانوان نیز در این مسابقات حضور دارد.

شاگردان سمانه خوش قدم در حالی از روز جمعه ۸ آذر کار خود را در لیگ جهانی کاراته وان مادرید آغاز می کنند که امیدوار هستند نتایج خوش دوره های گذشته کاراته وان ۲۰۱۹ در خاک اسپانیا نیز برای آن ها تکرار شود.

تیم ملی در لیگ کاراته وان طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و سارا بهمنیار را به عنوان ۴ کاراته کای خود در اختیار دارد که زیر نظر سمانه خوش قدم در مسابقات کاراته وان اسپانیا رقابت می کنند. سارا بهمنیار، جوان ترین عضو تیم ملی ایران موفق ترین چهره ایران در دوره های اخیر کاراته وان بوده است.

از راست طراوت خاکسار، ستاره موسوی و سارا بهمنیار . البته ستاره موسوی دیگر سرمربی تیم ملی نیست

مسابقات مادرید مرحله هفتم لیگ جهانی به شمار می رود در حالی که در مرحله ششم در مسکو، درخشش سارا بهمنیار و رزیتا علیپور و کسب ۲ مدال طلا در اوزان منهای ۵۰ و منهای ۶۱ کیلوگرم جذاب ترین پرده نمایش دختران کاراته کا در کاراته وان را رقم زد.

سارا بهمنیار پیش از طلای مسکو، در مرحله پنجم کاراته وان در توکیو نیز طلایی شده بود و باید دید آیا می تواند سومین طلای متوالی از کاراته وان را کسب کند یا خیر.

طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی، دیگر چهره های آماده تیم ملی هستند که شانس موفقیت در اسپانیا را در اختیار دارند. ایران در کاتای انفرادی فاطمه صادقی را در این مسابقات در اختیار ندارد. چهره ای که در دوره های پیشین کاراته وان حضور داشته است اما نگین باقری در این مسابقات رقابت خواهد کرد.

در حقیقت چهار کاراته کای باقی مانده امیدهای اصلی ایران برای حضور در المپیک توکیو به حساب می آیند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.