نمایش الهام فرهمند در کردستان ؛ نقش آفرینی در پاییز غرب | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

نمایش الهام فرهمند در کردستان ؛ نقش آفرینی در پاییز غرب

  • کد خبر : 33051
  • 11 آذر 1398 - 15:18
نمایش الهام فرهمند در کردستان ؛ نقش آفرینی در پاییز غرب

الهام فرهمند کاپیتان سابق سپاهان حالا در آذرخش کردستان نقش آفرینی می کند. بر خلاف سپاهان، در تیمی مثل آذرخش خبری از نگاه گسترده رسانه ای به او نیست. او شرایط تازه ای را تجربه می کند.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس – اگر یک سال پیش در چنین زمانی درباره جدایی الهام فرهمند از سپاهان با آن سطح از تعصب و عشق او به سپاهان پیش بینی می شد همه این پیش بینی را واهی قلمداد می کردند.

با این حال، با عنایت به این که در عصر اتفاقات عجیب و پیش بینی نشده زندگی می کنیم، اکنون فرهمند در کردستان و آذرخش حضور دارد و زیر نظر مربی محبوبش و تیمی که این روزها آماده نشان می دهد روزهای خوشی را سپری می کند.

سه هفته پیش، گل سه امتیازی الهام فرهمند در سیرجان برای آذرخش در هفته ششم لیگ برتر، ارزش او را برای تیم جدیدش نشان داد. پیش از آن نیز برای آذرخش یک بازیکن مفید نشان داده بود و حالا آذرخش از جذب او کاملا راضی به نظر می رسد.

البته بر خلاف دوران سپاهان، که او گزینه مورد علاقه عکاس ها و رسانه های وابسته به باشگاه سپاهان بود اکنون در سکوت و بی خبری رسانه ای کارش را دنبال می کند و خارج از دید قرار گرفته. اتفاقی که البته طبیعی است و ساختار باشگاهی مثل سپاهان را نمی توان با آذرخش مقایسه کرد.

این جو آرام و بی لقب و تصویر در کردستان، حداقل تا اینجای کار به سود الهام پیش رفته است. او قصد داشت نشان دهد که جدایی از سپاهان او را متوقف نمی کند و حالا او رفته رفته در ترکیب آذرخش جایگاه خود را پیدا می کند. جدایی از سپاهان برای او یک تجربه تازه بود و الهام فرهمند از این تجربه تازه برای تکامل تدریجی خود بهره می برد.

آذرخش در هفته هفتم لیگ برتر در خانه سه گل به ذوب آهن زد و در روزهای کلین شیت و اقتدار، الهام فرهمند بخش مهمی از شخصیتی است که آذرخش در این فصل دارد. راحت، قوی و مستحکم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.