19

دو صحرانوردی قهرمانی کشور | پریسا عرب بالاتر از خداترس و جهان تیغ قهرمان شد

  • کد خبر : 33053
  • 07 آذر 1398 - 14:44
دو صحرانوردی قهرمانی کشور | پریسا عرب بالاتر از خداترس و جهان تیغ قهرمان شد

در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور به میزبانی ایلام پریسا عرب بالاتر از خداترس و جهان تیغ قهرمان شد. پریسا عرب به عنوان متخصص دوهای برد بلند این بار نیز به یک قهرمانی قابل پیش بینی رسید.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی کشور امروز پنج شنبه ۷ آذر در ایلام برگزار شد و عنوان قهرمانی به پریسا عرب دونده شاخص دوهای مسافت بلند اختصاص پیدا کرد.

پریسا عرب که پیش از این عناوین مشابهی را به دست آورده بود توانست بالاتر از سمیرا خداترس از خراسان رضوی و بهاره جهان تیغ که از استان سیستان و بلوچستان در این مسابقات حاضر بود صاحب عنوان قهرمانی شود.

در این مسابقات ۵۰ دختر دونده حضور داشتند و پاداش قهرمانی پریسا عرب، جایزه نقدی ۲ میلیون تومانی بود. سمیرا خداترس یک و نیم میلیون تومان و بهاره جهان تیغ یک میلیون تومان پاداش گرفتند.

تکتم دستاربندان دونده شاخص مشهدی و عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر در ماده ۸۰۰ متر، در این رقابت ها چهارم شد و پریچهر شاهی از تهران، زهره عبدالحسین افخم از آذربایجان شرقی و فاطمه میریان از اصفهان رده های پنجم تا هفتم را به دست آوردند.

عناوین هشتم تا دهم مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور نیز به ترتیب به سمیرا زمانی از همدان و عضو تیم دانشگاه آزاد در لیگ، فاطمه ابراهیم محمدی از اصفهان و اسما دهقان از تهران اختصاص یافت.

درجدول امتیازات تیمی، تهران توانست قهرمان این رویداد شود و خراسان رضوی و اصفهان در رده های دوم و سوم ایستادند. عنوان چهارم و پنجم نیز به ترتیب به تیم های همدان و آذربایجان شرقی اختصاص پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.