17

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | پیروزی پرگل سپاهان و آذرخش و لغو 2 مسابقه

  • کد خبر : 33392
  • 11 آذر 1398 - 19:33
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | پیروزی پرگل سپاهان و آذرخش و لغو 2 مسابقه

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پرگل سپاهان و آذرخش و لغو ۲ مسابقه همراه بود. هیئت البرز برابر شهرداری بم و زاگرس شیراز برابر پالایش گاز ایلام در میدان حاضر نشدند.

آی دبلیو اسپورتس – پرونده هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز دوشنبه ۱۱ آذر با برگزاری ۴ مسابقه بسته شد در حالی که ۲ بازی در شهرهای ایلام و بم به دلیل عدم حضور تیم میهمان به انجام نرسید.

در هفته هفتم لیگ برتر و در اصفهان، سپاهان موفق شد ۵ بر صفر همیاری آذربایجان غربی را شکست دهد و صعودی یک پله ای را در جدول رده بندی به دست بیاورد. هاجر دباغی ستاره تیم سپاهان در این بازی ۴ گل به ثمر رساند و بار دیگر شم بالای گلزنی خود را به رخ کشید. شقایق روزبهان دیگر گل طلایی ها را به ثمر رساند.

در انزلی، جدال پرگل ملوان برابر شهرداری سیرجان با برتری ۴ بر ۲ میهمان خاتمه یافت. این برد سیرجان را از روند سقوط و نتایج ضعیف نجات داد البته به نظر می رسید آن ها در انزلی هم دچار مشکل شده اند با این حال سیرجان بازگشت خوبی به بازی داشت.

هانیه رحیمی و فاطمه اصغری برای ملوان انزلی و افسانه چتر نور (۲ گل)، زهرا علیزاده و هستی فروزنده برای شهرداری سیرجان در این مسابقه گلزنی کردند. شهرداری سیرجان که ظاهرا از قهرمانی ناامید است تلاش می کند در جمع تیم های بالای جدول بماند.

فروغ موری یکی از گلزنان آذرخش در بازی برابر ذوب آهن بود. تیم سابقش!

در کردستان، آذرخش با ۳ گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد. فروغ موری گل اول را برای آذرخش به ثمر رساند و سپس نوبت به سمیه خرمی رسید که با ۲ گل، کار سبزهای اصفهان را یکسره کند.

در بوشهر، پارس جنوبی که در این فصل مثل آب خوردن می بازد در خانه به آویسا خوزستان نه نگفت و موجبات اولین پیروزی تیم خوزستانی را در لیگ فراهم کرد آن هم با دریافت ۶ گل.

در جریان شکست ۶ بر ۲ پارس جنوبی برابر آویسا خوزستان، الهام انصاری برای آویسا هت تریک کرد و رقیه جلال نسب ۲ گل و افسون محمدی دیگر گلزنان آویسا بودند. همچنین قرار بود در ایلام پالایش گاز به مصاف زاگرس شیراز برود که ابن بازی به دلیل عدم حضور زاگرس، سه بر صفر به سود پالایش گاز ایلام رقم خورد.

تیم رده سومی هیئت فوتبال البرز نیز در عین ناباوری برای بازی با تیم صدرنشین شهرداری بم به این شهر سفر نکرد تا ۳ بر صفر بازنده شود. راه دور و دراز بم از یک سو و اقتدار این تیم در لیگ برتر موجب می شود تیم های لیگ برتری علاقه ای به سفر به بم نداشته باشند و ترجیح دهند سه بر صفر بازنده شوند تا هزینه کنند و حتی شکست سنگین تری را تجربه کنند.

[wp-review]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.